heb ik dat.....

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-02-2008 22:08 #1063872 door V700 register
heb ik dat..... is gemaakt door V700 register
Vanmorgen extra vroeg weggegaan van het jaarlijkse bezoekje aan vrienden(waar we blijven slapen vanwege het nuttigen van de nodige Trappistjes)
De Volvo netjes gewassen
Mijn vriendin met fototoestel afgezet aan de Linge en ik op weg naar Asperen waar het wel erg rustig was, weinig Volvo's. Nou ja ik ben wat vroeg voor de onderdelen commissie bijeenkomst.
BLIJKT DAT DE ALV GISTEREN WAS!!!!!!!!!!!
Sh*&, zo wordt ik ook nooit mooiste autobezitter van het jaar natuurlijk.
Bestuur Excuses  voor mijn afwezigheid.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-02-2008 22:41 #1191115 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Maar het mooie ervan is.
Jammer maar een troost  ,tot je wist dat je een dag te laat was heb je vast genoten van het weer,hoop ik.

groeten
peter

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-02-2008 09:29 #1191138 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic mooiste autobezitter?

gbomer schreef : Sh*&, zo wordt ik ook nooit mooiste autobezitter van het jaar natuurlijk.

Mooiste autobezitter van het jaar?? Ik dacht dat de verkiezing om de auto ging, niet om de bestuurder/bestuurster....

• Willem van Strik (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-02-2008 17:32 #1191169 door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Commissie
Zou dat aan die commissie liggen misschien?
Had Jan Huijsmans niet iets gezegd, dan had je mij zondag ook kunnen tegenkomen...had ik vrijdag niet met Robertm gebeld, dan had je hem zondag ook kunnen tegenkomen!
Nu ik erover nadenk: dan waren we al een flink eind op weg naar de daadwerkelijke opkomst. Er waren echt heel weinig belangstellenden voor de ALV!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-02-2008 19:06 #1191181 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Klopt,
Het was op het nippertje dat ik Willem van Strik aan de lijn had.
Troost je: ik was een paar jaar geleden een dag van te voren aanwezig op de ALV of nieuwjaarsreceptie, weet niet meer precies. Een heel eind gereden naar Velp of Dieren, dik twee en een half uur of zoiets, voor nop dus kwam ik achter. Volgende dag de rit nog maar eens overgedaan
Ook eens een bestuursbijeenkomst gemist. Ik had die dag van te voren nog overlegt met de bestuursleden voor de vergadering... Het was mij werkelijk weer helemaal ontgaan.
Ook jaren geleden eens per ongeluk op zondag naar mijn werk vertrokken. Ik merkte wel op dat het vrij rustig op de weg in Belgie was en dacht dat de Belgen weer een religieuze vrije dag zouden hebben (en die hebben ze best veel in vergelijk met NL). Eenmaal over de grens in Nederland bleef het rustig en twee rotondes later begon het mij te dagen !@@#$$%#!@$
En, ik durf het bijna niet te zeggen, heb een keer een week te vroeg het vliegtuig geboekt en vertrokken naar Stockholm voor een vergadering. Op kosten van de baas. Stom, stom, stom... Nou ja, toch maar wat mensen gesproken bij Ericsson. Maar de volgende week dus weer terug naar Stockholm. De kosten heb ik niet hoeven betalen.
Robert

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC