Foldervoorraad wederom uitgebreid.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-01-2008 18:18 #1063427
door V700 register
Foldervoorraad wederom uitgebreid. is gemaakt door V700 register
Gewoon leuk, voor de heb, dacht ik en deed er een bod op.
Of het te duur was, zal blijken uit de hoeveelheid informatie die ik ga ontvangen, maar een paar zijn zeker zinvol
VOLVO Training brochures ( 15 stuks totaal)Diverse delen: - 400 serie 1995, - 900/960- 960 Executive. - 850, 850 glt, 850 Estate,- Aandrijving, Wielophanging, Airbag, - Volvo en de Airbag, Leaflet Volvo Audio sijstemen. - alles in orginele binder Volvo "Facet".
Vooral de 960 Executive traingfolder lijkt me geweldig.
Daarnaast zijn er ook folders met informatie over de multilink-as (voor de documentatie-database), audiosystemen (tbv de radiodatabase), aandrijfassen en over veiligheid als SIPS en airbags.Het zijn trainingsfolders, dus de toon zal anders zijn dan bij een normale handleiding.
Ik ben benieuwd ik wilde het effe delen.
Dus Toon of Kmvrtr, bij interesse in het 850 spul hoor ik het wel...
Of het te duur was, zal blijken uit de hoeveelheid informatie die ik ga ontvangen, maar een paar zijn zeker zinvol
VOLVO Training brochures ( 15 stuks totaal)Diverse delen: - 400 serie 1995, - 900/960- 960 Executive. - 850, 850 glt, 850 Estate,- Aandrijving, Wielophanging, Airbag, - Volvo en de Airbag, Leaflet Volvo Audio sijstemen. - alles in orginele binder Volvo "Facet".
Vooral de 960 Executive traingfolder lijkt me geweldig.
Daarnaast zijn er ook folders met informatie over de multilink-as (voor de documentatie-database), audiosystemen (tbv de radiodatabase), aandrijfassen en over veiligheid als SIPS en airbags.Het zijn trainingsfolders, dus de toon zal anders zijn dan bij een normale handleiding.
Ik ben benieuwd ik wilde het effe delen.
Bijlage brochures_3.jpg niet gevonden
Dus Toon of Kmvrtr, bij interesse in het 850 spul hoor ik het wel...

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-01-2008 10:07 #1188338
door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Mooi!
Dat is een mooi, waarschijnlijk aardig zeldzaam, setje dat je hebt gescoord. Gefeliciteerd!
Ben benieuwd, wil ze graag eens inzien. Ik zou als ik jou was overigens de hele set compleet houden, ook al doe je zelf met de 850 niet zoveel. Juist omdat het compleet is!
Ben benieuwd, wil ze graag eens inzien. Ik zou als ik jou was overigens de hele set compleet houden, ook al doe je zelf met de 850 niet zoveel. Juist omdat het compleet is!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-01-2008 10:46 #1188344
door V700 register
Maar ik vermoed dat dit samenraapsels zijn, dit 1 set gemaakt door de verkoper.In dat geval hoeft het van mij niet compleet te blijven.
Beantwoord door V700 register in topic Compleet.
Als er een inhoudsopgave bij zit, waarin de hele set staat, wel ja.Willem van Strik lidnr 328 schreef : Ik zou als ik jou was overigens de hele set compleet houden, ook al doe je zelf met de 850 niet zoveel. Juist omdat het compleet is!
Maar ik vermoed dat dit samenraapsels zijn, dit 1 set gemaakt door de verkoper.In dat geval hoeft het van mij niet compleet te blijven.
Moderators: Jerry Stam