Geen lid meer
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Hallo Antoine
KMvrtr schreef : EDIT: Wat een gedoe. Moet ik eerst alle foto's resizen, een voor een uploaden, moeten ze ook nog per sé van commentaar en een titel voorzien worden. pfff.
Valt best mee. Als foto's al ergens anders op het internet staan en niet afgeschermd worden, kun je ook gewoon naar die foto's linken. In plaats van een lokatie hier op de site geef je dan gewoon de lokatie elders op het internet op. Het is daarbij wel zaak om alleen naar de foto te linken en niet naar een pagina waarop de foto getoond wordt.
Groetjes
Mathy (die je bericht maar even aangepast heeft)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
voor al je goede zorgen.

Al snap ik nog niet goed hoe ik dat doe.
Bedoel je ....? Nee, toch. Dat werkte zojuist in ieder geval niet.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Hallo Antoine
Nee. Als je een foto wilt invoegen click je op het boompje hierboven. Daarna heb je drie mogelijkheden:
- De foto staat ergens anders
- De foto staat hier op de site
- De foto staat (al/nog niet) in je eigen stukje van de site
Bij drie moet ik even vermelden dat iedere gebruiker een ruimte heeft van 2 MB waar hij of zij in kan zetten wat ie wil. Dit ziet niemand (behalve waarschijnlijk Johan 'Admin' Vlagsma) tot je naar die afbeelding linkt.
Waar de foto ook staat, zodra je op het boompje clickt gaat er een venster open. Op de bovenste regel daarvan, zet je de link naar dat plaatje. Staat het plaatje in je eigen 2 MB, dan click je op het symbooltje naast die bovenste regel. Je komt dan in die 2 MB. Daar kun je het plaatje uitkiezen of als dat nodig is eerst nog uploaden.
Zaakjes als werken niet op dit forum en HTML is gereserveerd voor moderatoren en Admin.
Groetjes
Mathy
- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
Hey Antoine,
Spijtig om je te zien gaan van hier. Maar misschien kom je af en toe nog buurten hier, gewoon voor de gezelligheid. De meeste forums zijn gewoon toegankelijk voor niet-leden.
En misschien gaat het je ooit zo goed dat je er nog een 700/900 bij neemt voor de hobby. Een 780 of zo, gewoon om lekker te troetelen...
In de tussentijd: veel plezier in je T5!
- V700 register
- Nieuw lid
-
is het nou een handschakelaar met open dak? of zie ik het niet goed. Heb wel eens (recreatief) gekeken maar de open daken waren altijd automaten.

Rob
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Jammer, maar je zal niet het enige lid zijn dat op termijn naar de jongere auto's gaat...
Alleen
denk ik, dat we nog een jaartje van je lidmaatschap mogen genieten:
lees het stukje over opzeggen in de nieuwste factor er maar eens op na.
Opzeggen moet schriftelijk, en je bent sowieso te laat om voor het
verenigingsjaar 2008 op te zeggen.
Ik zou zeggen, even het
lidmaatschap betalen, de opzegging vast in orde maken per 2009 en nog
een jaartje van deze club, en dit forum in volledigheid, blijven
genieten!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Willem van Strik lidnr 328 schreef :
Jammer, maar je zal niet het enige lid zijn dat op termijn naar de jongere auto's gaat...
Op een geven moment gaat het dan een echte hobby club worden.
Dus met leden die de auto bv niet meer dagelijks gebruiken maar voor de hobby erin rijden.