sleuteldag velgen
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-12-2007 09:51 #1063237
door V700 register
Beste mensen,
Wanneer is er weer een sleuteldag. Ik wil graag mijn banden overzetten op andere velgen, of heeft iemand dat ook thuis staan -
groeten Ad
sleuteldag velgen is gemaakt door V700 register
Beste mensen,
Wanneer is er weer een sleuteldag. Ik wil graag mijn banden overzetten op andere velgen, of heeft iemand dat ook thuis staan -

groeten Ad
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-12-2007 10:24 #1187027
door V700 register
Hoewel die nog niet helemaal gevuld is.
Jan Rooijens in Zaltbommel (januari) of Schaap in Emmeloord (2 februari). Of anders de plaatselijke bandenboer voor een paar euro's per wiel.
Beantwoord door V700 register in topic agenda
Hoewel die nog niet helemaal gevuld is.
Jan Rooijens in Zaltbommel (januari) of Schaap in Emmeloord (2 februari). Of anders de plaatselijke bandenboer voor een paar euro's per wiel.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-12-2007 10:26 #1187029
door V700 register
Hoi,
Ik neem aan dat de exacte datum nog wel doorkomt.
groeten Ad
Beantwoord door V700 register in topic leuk
Hoi,
Ik neem aan dat de exacte datum nog wel doorkomt.
groeten Ad
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-12-2007 13:01 #1187106
door Willem van Strik (GAST)
Omleggen van zelf meegebrachte banden, inclusief verwijderen en afvoeren van de oude banden, en balanceren van de nieuwe, kost bij mijn bandenboer 12,50 per band. Voor dat geld heb je dan een vers ventiel, een goed gebalanceerd wiel (met plak"lood" uiteraard), en zit je gelijk niet meer met de oude band.
Het is een klusje waar je aardig wat ervaring mee moet hebben wil je dat zelf doen, dus waarschijnlijk zou je ook bij het gastbedrijf het moeten laten doen. Een vergoeding vind ik dan wel zo netjes, zeker als je de oude banden ook achterlaat. Oftewel: ik zou het helemaal niet op een sleuteldag doen, maar gewoon bij de vakman laten doen.
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Bandenboer
Omleggen van zelf meegebrachte banden, inclusief verwijderen en afvoeren van de oude banden, en balanceren van de nieuwe, kost bij mijn bandenboer 12,50 per band. Voor dat geld heb je dan een vers ventiel, een goed gebalanceerd wiel (met plak"lood" uiteraard), en zit je gelijk niet meer met de oude band.
Het is een klusje waar je aardig wat ervaring mee moet hebben wil je dat zelf doen, dus waarschijnlijk zou je ook bij het gastbedrijf het moeten laten doen. Een vergoeding vind ik dan wel zo netjes, zeker als je de oude banden ook achterlaat. Oftewel: ik zou het helemaal niet op een sleuteldag doen, maar gewoon bij de vakman laten doen.
Moderators: Jerry Stam