Nieuwe regio-coördinatoren.

• Jan Snijder
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-12-2007 22:01 #1063182 door Jan Snijder
Nieuwe regio-coördinatoren. is gemaakt door Jan Snijder

Onlangs gaven Helmut Zinauer en Guus Cornax aan hun functie als regio-coördinator te willen neerleggen. Dus moesten we op zoek naar vervanging.

Ik kan melden dat dit inmiddels gelukt is. We mogen Bas Kooijman begroeten als de nieuwe regio-coördinator voor Noord-Brabant en Limburg en Lex Stax voor het noordelijke deel van ons land.

We heten deze twee heren hartelijk welkom in hun nieuwe functie en zijn erg blij dat zij bereid zijn om een deel van hun vrije tijd in onze club te investeren.

Uiteraard bedanken we bij deze de vertrekkende regio-coördinatoren voor hun inzet de afgelopen tijd. We zullen in de eerste Factor van volgend jaar ( de komende Factor lukt niet meer) hier nog op terugkomen.

Verder wensen we iedereen alvast hele fijne feestdagen en een gezond, schadevrij en succesvol 2008 toe. 

Namens het bestuur:

Jan Snijder, voorzitter. 

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-12-2007 22:28 #1186495 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic nieuwe RC's

Als Regio-Coördinator voor Flevoland en Noord Holland weet ik inmiddels dat het erg leuk werk is om te doen. Ook al doe ik dit pas een jaar.

Welkom dus en veel plezier gewenst in het toekomstige werk. 

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-12-2007 22:52 #1186499 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Is nog net gelukt

jsnijder schreef :
 We zullen in de eerste Factor van volgend jaar ( de komende Factor lukt niet meer) hier nog op terugkomen.

Het redactionele team heeft het nog net op tijd voor elkaar gekregen om een kort dankwoord in de Factor te plaatsen.

In ieder geval names het redactionele team wil ik beide heren welkom heten in de "kadergroep" van onze vereniging.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-12-2007 22:57 #1186637 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dank.

Dank voor het vertrouwen wat er bij mij gelegd wordt om de taken van Regio-Coöordinator tot een succes voor eenieder te maken.

Ik heb het idee dat mijn Volvo-hart op de goeie plek zit, dat ik aardig kan sleutelen (jaja.....op mijn gasprobleem na, maar toch) dat ik best bereid ben daar waar nodig te assisteren en nu mag ik het een keer van de andere kant bekijken.

Ik ben benieuwd.

Ik durf het aan, dat staat vast. Of het succesvol wordt, zien we onder andere bij Carlo, maar daar maak ik me geen zorgen over.

Enne Lex: Succes.

• G.J.M. Molenaar (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-12-2007 00:50 #1186653 door G.J.M. Molenaar (GAST)
Beantwoord door G.J.M. Molenaar (GAST) in topic Perfect!
Perfect Bas, zeker weten, helemaal goed! G.J.

• Leon Doensen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-12-2007 06:41 #1186656 door Leon Doensen
Beantwoord door Leon Doensen in topic Da kunde gej wel Bas......

Baseman schreef :
Dank voor het vertrouwen wat er bij mij gelegd wordt om de taken van Regio-Coöordinator tot een succes voor eenieder te maken.

Ik heb het idee dat mijn Volvo-hart op de goeie plek zit, dat ik aardig kan sleutelen (jaja.....op mijn gasprobleem na, maar toch) dat ik best bereid ben daar waar nodig te assisteren en nu mag ik het een keer van de andere kant bekijken.

Ik ben benieuwd.

Ik durf het aan, dat staat vast. Of het succesvol wordt, zien we onder andere bij Carlo, maar daar maak ik me geen zorgen over.

Enne Lex: Succes.

Succes met je nieuwe functie!!!! 

• Willem Veneboer
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-12-2007 12:28 #1186691 door Willem Veneboer
Beantwoord door Willem Veneboer in topic Bas, de V700 Multifunctional !

Hej Bas,

Weer een klusje erbij, succes!

En je weet het, als je wat handen nodig hebt...... Ik ben de Volvobeurs gewend, heb ooit al eens een V700ZR georganiseerd.....

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-12-2007 08:24 #1186745 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Noorden

Lex,

we kennen elkaar volgens mij nog niet maar ik zie je graag op een sleuteldag hier in de buurt.

Veel plezier met je nieuwe functie,

JP

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC