V700 Film dag - VOORLOPIG UITGESTELD
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Paul schreef : dan kan ik dus niet mee doen. Of er moet een verdwaalde 245 LE door het beeld crossen....
Tuurlijk kan je meedoen, sterker nog, je moet meedoen, al is het alleen al voor de gezelligheid! Ook is het denk ik leuk een shot te maken van een paar keer 960 op een rij, op de rijksweg of zo.

- V700 register
- Nieuw lid
-
want ik vind dit een erg leuk initiatief!
Wil gaag mijn medewerking verlenen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Covik schreef : Is het een idee om de KLPD met een V70 mee te laten doen? Verder vind ik het een must als ik dan toch met de 780 act de presents zal geven, om dan ter ere van Bertone, Turijn als achtergrond te hebben. Om de hogere snelheden goed te kunnen registreren zullen we toch naar Duitsland moeten uitwijken en dan zijn we al een eind op weg...
Gerard,
Het gaat om onze 700-900 serie in deze film. Ik vind het een erg leuk voorstel, die we opschrijven voor een volgende film.
Als we naar Turijn gaan, dan maken we eerst een tussenstop in zweden, maar om te beginnen maken we een shot bij de importeur in Beesd. Daarachter ligt namelijk nog een landgoed waar de auto's ook goed tot z'n recht komen, en ook een prima plek voor jouw prachtige 780!
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Hallo Volvisti
Covik schreef : Om de hogere snelheden goed te kunnen registreren zullen we toch naar Duitsland moeten uitwijken en dan zijn we al een eind op weg...
Misschien is het dan beter om af te zakken naar Midden-Limburg. Daar ligt de A73-zuid. Hij zou eind december open gaan, maar omdat de tunnels daarin nog voorzien moeten worden van een aantal veiligheidsvoorzieningen, duurt het nog tot ik meen februari voor ie deels open gaat. Tot die tijd is er dus weinig verkeer te verwachten. Twee maal twee rijstroken. Als je dan nog toestemming vraagt aan de betreffende instanties, zou je ook nog de regionale pers uit kunnen nodigen. Gratis reclame voor de vereniging. En een unieke locatie om filmbeelden te schieten. Wat wil je nog meer?
Groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Heren,
De goede tips zijn van harte welkom! Voor de eerste sessie hebben we de maasvlakte geselecteerd voor rijden met snelheid, om leuke rijdende shots te maken. De maasvlakte leent zich hier bij uitstek voor. Op enkele delen kan je makkelijk rijkswegsnelheden halen, zonder ook maar iemand tot last te zijn.
Na de eerste evaluatie gaan we bepalen of we naar andere locaties moeten gaan uitwijken. Dan is het goed te weten dat er goede alternatieven zijn!
- Marco
- Nieuw lid
-
Voor alle Clarkson wannabee's een leuk, making of <a href=" www.flabber.nl/archief/022306.php " target="_blank" title="Clarckson via Flabber">filmpje, over één van Jeremy zijn laatste DVD's.
De DivX versie heeft de beste kwaliteit (ook full screen). Veel zuignappen, beugels, wise-ass remarks en last but not least: Sabine Schmidt vs the Stig.
Nu alleen nog een vrijwilliger vinden die, in de strijd tegen reflecties, zijn wagen met schoolbordenverf onderhanden neemt.
Heb er van genoten en hoop dat jullie net zo veel plezier beleven als de DVD crew bij het maken van de film.
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik wil wel meedoen. Een beetje ROOD in de film is tenslotte ook wel aardig. Ben erg benieuwd naar de opnamedata.
Zouden we het kunnen combineren met een fotoshoot? Stel dat bijvoorbeeld een soort Louis Blom meerijdt en tijdens de opnames foto's maakt voor het archief en voor publicatie in bijvoorbeeld de Factor 700.
En natuurlijk voor bij een persbericht. Dat wil ik met plezier schrijven. Gewoon zoveel mogelijk publiciteit eruit halen
Joost