Hernieuwde introductie
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-10-2007 21:45 #1062379
door V700 register
Beste leden,
Na lange tijd van afwezigheid door allerlei leuke en (plotseling) minder leuke omstandigheden, hoop ik zo langzaam aan weer regelmatig op het forum aanwezig te zijn en mij met allerlei dingen te bemoeien, de site op onderdelen te onderhouden en de "Technische Vraagbaak" verder te vullen. Als nieuwtje kan ik niet laten te vermelden dat ik morgenmiddag heel trots van Sliedrecht naar Steenderen hopop te rijden in mijn nieuwe aanwinst: de 780 (die nu nog van Hans L is).
Hernieuwde introductie is gemaakt door V700 register
Beste leden,
Na lange tijd van afwezigheid door allerlei leuke en (plotseling) minder leuke omstandigheden, hoop ik zo langzaam aan weer regelmatig op het forum aanwezig te zijn en mij met allerlei dingen te bemoeien, de site op onderdelen te onderhouden en de "Technische Vraagbaak" verder te vullen. Als nieuwtje kan ik niet laten te vermelden dat ik morgenmiddag heel trots van Sliedrecht naar Steenderen hopop te rijden in mijn nieuwe aanwinst: de 780 (die nu nog van Hans L is).
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-10-2007 21:51 #1182085
door V700 register
meneer Covik op dit forum.
Leuk dat jij Hans L zijn 780 overneemt.
Beantwoord door V700 register in topic Welkom
meneer Covik op dit forum.
Leuk dat jij Hans L zijn 780 overneemt.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-10-2007 21:54 #1182086
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic welkom!
Welkom terug gerard! De oude dame staat voor je gereed en de spullen liggen klaar. Ik hoop dat je er zeer van geniet, en goed voor haar zorgt. Ze is het zeker waard! Een belangrijke voorwaarde voor de verkoop, was dat de auto bij een liefhebber terecht zou komen, en in zeer goede handen. Welnu, dit is gelukt. En het leuke is, dat de auto in de club blijft.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-10-2007 23:28 #1182099
door Mathy van Nisselroy
Hallo Volvisti
Het aantal moderatoren met een 780 wordt zo naar verhouding wel heel erg groot.
Jammer dat de 780 alleen als tweedeurs geleverd is. Bij een Countach vind ik dat geen probleem, bij een pick-up vind ik het een bijna onvermijdelijk iets. Maar bij ander auto's vind ik vier deuren wel het minimum.
BTW is er ooit een gestretchte versie gebouwd (door wie dan ook) van de 780?
Groetjes
Mathy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Veel, maar te weinig
Hallo Volvisti
Het aantal moderatoren met een 780 wordt zo naar verhouding wel heel erg groot.
Jammer dat de 780 alleen als tweedeurs geleverd is. Bij een Countach vind ik dat geen probleem, bij een pick-up vind ik het een bijna onvermijdelijk iets. Maar bij ander auto's vind ik vier deuren wel het minimum.
BTW is er ooit een gestretchte versie gebouwd (door wie dan ook) van de 780?
Groetjes
Mathy
- Michiel Van S (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-10-2007 08:57 #1182182
door Michiel Van S (GAST)
met deze prachtige 780, Gerard. Weet zeker dat hij bij jou in hele goede handen is. Ben benieuwd naar foto's.
Groet,
Michiel
Beantwoord door Michiel Van S (GAST) in topic Gefeliciteerd..
met deze prachtige 780, Gerard. Weet zeker dat hij bij jou in hele goede handen is. Ben benieuwd naar foto's.
Groet,
Michiel
Moderators: Jerry Stam