komt er iemand toevallig binnenkort langs brussel?

• Ton Herman Melis
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-09-2007 15:05 #1061894 door Ton Herman Melis
komt er iemand toevallig binnenkort langs brussel? is gemaakt door Ton Herman Melis

Ik heb een probleem; ik heb afgesproken een trekhaak voor mijn 940 te kopen van iemand die hier op de site adverteerde. Deze man woont bij Brussel. Dat leek me aanvankelijk een prima plan omdat ik toch nog een aanhanger op moest halen in Frankrijk. Maar ik ben inmiddels al 3 weken met koorts thuis. Ik heb de ziekte van Pfeiffer. Voorlopig dus niet naar Belgie of Frankrijk. Maar omdat onze planning een beetje krap komt te zitten (we hebben een huis gekocht waar nog flink verbouwt moet worden) wilde ik proberen of ik de trekhaak er zo snel mogelijk onder kon zetten. En dacht ik als er nu toevallig iemand is die toch langs Brussel rijdt komende tijd wie weet... Ik woon in Utrecht, mijn vrouw rijdt 2x per week naar Arnhem, dus we kunnen hem op verschillende plekken ophalen. Of anders via een sleuteldag met iemand anders mee die hier meer in de buurt woont. Ik weet het niet. Maar nooit geschoten is altijd mis. Als het toevallig zo is dat iemand me kan helpen door dat ding een slinger richting Nederland te geven alle kilometers schelen. Ik hoor het graag!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-09-2007 15:09 #1178980 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Shit zeg.

Daar kom ik gisteren net vandaan!

Er zitten nog 3 collega's van me, tot woensdag misschien valt er iets te regelen.

Waar is het? (stuur maar een berichtje.) 

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC