Ik heb een probleem; ik heb afgesproken een trekhaak voor mijn 940 te kopen van iemand die hier op de site adverteerde. Deze man woont bij Brussel. Dat leek me aanvankelijk een prima plan omdat ik toch nog een aanhanger op moest halen in Frankrijk. Maar ik ben inmiddels al 3 weken met koorts thuis. Ik heb de ziekte van Pfeiffer. Voorlopig dus niet naar Belgie of Frankrijk. Maar omdat onze planning een beetje krap komt te zitten (we hebben een huis gekocht waar nog flink verbouwt moet worden) wilde ik proberen of ik de trekhaak er zo snel mogelijk onder kon zetten. En dacht ik als er nu toevallig iemand is die toch langs Brussel rijdt komende tijd wie weet... Ik woon in Utrecht, mijn vrouw rijdt 2x per week naar Arnhem, dus we kunnen hem op verschillende plekken ophalen. Of anders via een sleuteldag met iemand anders mee die hier meer in de buurt woont. Ik weet het niet. Maar nooit geschoten is altijd mis. Als het toevallig zo is dat iemand me kan helpen door dat ding een slinger richting Nederland te geven alle kilometers schelen. Ik hoor het graag!