koerier?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-08-2007 22:23 #1061382
door V700 register
Hallo,
Ik heb bij Ed van Daalen een set wintermatten gekocht, maar nou woont hij nou niet bepaald bij mij in de buurt.
Is er iemand die in de buurt van Arnhem/Wageningen woont die het voor mij kan ophalen? Ik woon zelf in Friesland(Langezwaag, vlakbij Heerenveen) maar ik kom ook bij de volgende sleuteldag. Dus als er iemand uit Friesland er langs komt of iemand die ook naar de sleuteldag gaat dan graag!
Groetjes Harnt
koerier? is gemaakt door V700 register
Hallo,
Ik heb bij Ed van Daalen een set wintermatten gekocht, maar nou woont hij nou niet bepaald bij mij in de buurt.
Is er iemand die in de buurt van Arnhem/Wageningen woont die het voor mij kan ophalen? Ik woon zelf in Friesland(Langezwaag, vlakbij Heerenveen) maar ik kom ook bij de volgende sleuteldag. Dus als er iemand uit Friesland er langs komt of iemand die ook naar de sleuteldag gaat dan graag!
Groetjes Harnt
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-08-2007 22:53 #1175270
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic 1 september
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-08-2007 22:15 #1175324
door V700 register
Hallo Gerard,
Ik weet nog niet zeker of ik/wij op 1 september aanwezig zullen zijn.
Dus als er nog gegadigen zijn hoor ik dat graag!
Groetjes Harnt
Beantwoord door V700 register in topic Onzeker
Hallo Gerard,
Ik weet nog niet zeker of ik/wij op 1 september aanwezig zullen zijn.
Dus als er nog gegadigen zijn hoor ik dat graag!
Groetjes Harnt
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-08-2007 21:04 #1175518
door V700 register
Als jij 1 september niet kan zou ik ze dan evt wel mee kunnen nemen vanaf de toertocht richting heerhugowaard.
Want beide evenementen wil ik bijwonen, zolang de Tank tenminste wil(ze heeft namelijk een "mooi" vakantie souveniertje)
Beantwoord door V700 register in topic meenemen
Als jij 1 september niet kan zou ik ze dan evt wel mee kunnen nemen vanaf de toertocht richting heerhugowaard.
Want beide evenementen wil ik bijwonen, zolang de Tank tenminste wil(ze heeft namelijk een "mooi" vakantie souveniertje)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-08-2007 22:02 #1175521
door V700 register
hartstikke mooi zijn. Ik ben er zeker bij in H'waard. Ik laat je het adres even weten via PB.
Groetjes Harnt
Beantwoord door V700 register in topic Dat zou
hartstikke mooi zijn. Ik ben er zeker bij in H'waard. Ik laat je het adres even weten via PB.
Groetjes Harnt
Moderators: Jerry Stam