Volvo 760 Camper
- Ton Herman Melis
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-07-2007 20:29 #1174279
door Ton Herman Melis
Houd wel rekening met de eisen van de RDW, daarin moet je een stahoogte hebben van 170 cm. En dat over een oppervlak van 90 x 200 cm. Betekent dus dat het eerder een soort pausomobiel gaat worden... En anders denk ik niet dat je in aanmerking gaat komen voor het kwarttarief. Maar dan heb je nog steeds wel een heel byzondere camper!
Beantwoord door Ton Herman Melis in topic kwarttarief (voor campers) heeft strenge eisen
sdijkstra schreef : Het is inderdaad origineel een ambulance, maar dan zou ik 'm willen ombouwen tot camper. Dat heeft ook fiscale voordelen. Het is momenteel nog geen camper, maar daar ligt ook deels de uitdaging.
Houd wel rekening met de eisen van de RDW, daarin moet je een stahoogte hebben van 170 cm. En dat over een oppervlak van 90 x 200 cm. Betekent dus dat het eerder een soort pausomobiel gaat worden... En anders denk ik niet dat je in aanmerking gaat komen voor het kwarttarief. Maar dan heb je nog steeds wel een heel byzondere camper!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-07-2007 21:22 #1174288
door Eric Bakker (GAST)
Siebren,
Vraag het eens aan Ton, die kent Zweeds en heeft al vaker hulp aangeboden.
En kijk ook eens in <a href="/node/12479" target="_blank" title="Zweeds">deze draad</a> voor vertaalsites.
Beantwoord door Eric Bakker (GAST) in topic Zweeds
sdijkstra schreef : Volgens mij zijn alle Zweeds sprekende leden op dit moment met vakantie..
Siebren,
Vraag het eens aan Ton, die kent Zweeds en heeft al vaker hulp aangeboden.
En kijk ook eens in <a href="/node/12479" target="_blank" title="Zweeds">deze draad</a> voor vertaalsites.
- Ton Visser (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-07-2007 08:19 #1174321
door Ton Visser (GAST)
Eric,
Het betereft een ambulance gebaseerd op een 760 V6 met een automaatbak,
brandstof benzine maar dat zal al wel duidelijk zijn.
Rijdt als een droom, in Engeland hebben ze ook van die mooie uitdrukkingen...........
Kilometerstand ergens tussen de 250000 en 300000
De laadvloer is 2.60 meter lang, verder staat er dat de originele achterbank met gordels achter een tussenschot zit maar dat kan ook weggehaald worden.
(Ik ga er van uit dat die achterbank dan in de lengterichting van de wagen tegen een zijkant is geplaatst )
Dubbele airco.
Helaas hebben vandalen gaten in het achterruit en een zijruitje gegooid maar dat is eenvoudig te vervangen, eventueel met plexiglas.
Ongeveer anderhalf jaar geleden voor het laatst gekeurd.
Voor meer info bellen, hij kijkt nooit naar zijn mail.
Hij woont overigens in het zuiden van Zweden, dus niet al te ver weg, laten we zeggen ± 1000 km van bv Utrecht.
Groeten,
Ton.
Beantwoord door Ton Visser (GAST) in topic Ambulance/Camper?
Eric,
Het betereft een ambulance gebaseerd op een 760 V6 met een automaatbak,
brandstof benzine maar dat zal al wel duidelijk zijn.
Rijdt als een droom, in Engeland hebben ze ook van die mooie uitdrukkingen...........
Kilometerstand ergens tussen de 250000 en 300000
De laadvloer is 2.60 meter lang, verder staat er dat de originele achterbank met gordels achter een tussenschot zit maar dat kan ook weggehaald worden.
(Ik ga er van uit dat die achterbank dan in de lengterichting van de wagen tegen een zijkant is geplaatst )
Dubbele airco.
Helaas hebben vandalen gaten in het achterruit en een zijruitje gegooid maar dat is eenvoudig te vervangen, eventueel met plexiglas.
Ongeveer anderhalf jaar geleden voor het laatst gekeurd.
Voor meer info bellen, hij kijkt nooit naar zijn mail.
Hij woont overigens in het zuiden van Zweden, dus niet al te ver weg, laten we zeggen ± 1000 km van bv Utrecht.
Groeten,
Ton.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-07-2007 10:33 #1174312
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Bedankt voor de vertaling.
Bedankt voor de vertaling. Ik heb je een privé bericht gestuurd.
Moderators: Jerry Stam