Achterhoek Toertocht 1 september 2007.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-07-2007 21:07 #1061169 door V700 register
Achterhoek Toertocht 1 september 2007. is gemaakt door V700 register

Aan het bestuur is verzocht om de “Achterhoek Toertocht” op 1 september 2007 te verheffen tot verenigingsactiviteit met de vraag om niet-leden daaraan mee te laten doen. Zoals gebruikelijk met dergelijke verzoeken, is dit besproken in de bestuursvergadering van 12 juli.

Het bestuur is akkoord gegaan om deze toertocht tot verenigingsactiviteit te benoemen. Gebruikelijk is dat verenigingsactiviteiten niet bedoeld zijn voor niet-leden. Maar het is een goede zaak wanneer er nieuwe leden bijkomen.

Bij wijze van experiment wordt daarom bekeken of er onder niet-leden voor verenigingsactiviteiten belangstelling bestaat. Uiteraard met de bedoeling om deze niet-leden in te lijven. In tegenstelling tot de leden zullen de niet-leden voor deelname moeten betalen. Dit bedrag wordt bij aanmelding en het ter plekke betalen van het lidmaatschap op de contributie en inschrijfkosten in mindering worden gebracht. Na afloop wordt deze manier van ledenwerving geëvalueerd.

Daarom zullen jullie morgen in het algemene deel van het forum een bericht tegenkomen waarin staat dat ook niet-leden voor deze ene keer kunnen inschrijven.

We zijn als bestuur de organisator Gerard van der Bend (aka Covik) daarom ook dankbaar dat hij deze toertocht wilde organiseren en uitzetten en we hebben zijn idee voor een ledenwerfactie dan ook in dabk gebruikt om te kijken of de aanwezige niet-leden op het forum te porren zijn voor dist soort evenementen met gelijkgestemde zielen.

Gerard verzorgt verder alle communicatie etc voor wat betreft de toertocht, hoe en waar in te schrijven kunnen jullie vanaf morgen lezen.

Namens het bestuur,

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-07-2007 01:53 #1174302 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Gratis?

Hallo Maarten

mderijke schreef : In tegenstelling tot de leden zullen de niet-leden voor deelname moeten betalen.

Gratis voor leden dus? Of begrijp ik het verkeerd?

Groetjes

Mathy

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-07-2007 07:53 #1174303 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Deelname gratis

Mathy, Dat heb je goed begrepen. Voor deelname aan de toertocht wordt aan leden geen inschrijfgeld gevraagd. Al jouw andere uitspattingen zijn wel voor eigen rekening.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-07-2007 09:14 #1174307 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Gratus

Mathy schreef :

mderijke schreef : In tegenstelling tot de leden zullen de niet-leden voor deelname moeten betalen.

Gratis voor leden dus? Of begrijp ik het verkeerd?

Mathy,

zoals gebruikelijk is deelname gratis voor leden, dat is altijd zo. Alleen eten en drinken moet men zelf bekostigen.

Maar het eerste kopje koffie met gebak krijg je van de vereniging.

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-07-2007 16:07 #1174335 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Prijslijstje?

Hallo Gerard en Maarten

Kunnen jullie nog even heel duidelijk in een berichtje aangeven wat precies wel en wat precies niet gratis is? En wat de kosten dan zijn? Als ik het al niet gelijk snap, kan ik me voorstellen dat er meer mensen zijn, waarvoor het niet duidelijk is. En ik dacht dat de barbecue toch wel een paar centen kost. Om te voorkomen dat mensen ineens met een redelijk bedrag aan meerkosten geconfronteerd worden, lijkt het me handig om een en ander even heel duidelijk neer te zetten. Zo voorkom je frustratie.

Groetjes

Mathy

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-07-2007 16:33 #1174338 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Duidelijk

Mathy,

de berichtgeving in <a href="/node/12409" target="_blank">DIT</a> draadje is volgens mij wel duidelijk, en anders is de bijlage wel duidelijk.

Maar voor alle duidelijkheid:

Deelname aan de toertocht is voor leden gratis. Het kopje koffie met gebak bij het vertrekpunt is ook gratis.

De BBQ is NIET gratis.

De niet-leden betalen voor de toertocht een deelname bedrag van 12,50, zij krijgen dan ook een kopje koffie met gebak bij het vertrekpunt.

Ook de niet leden betalen voor deelname aan de BBQ.

Als de niet-leden die dag lid worden en meten de verschuldigde contributie betalen dan krijgen ze de 12,50 weer terug als korting op het inschrijfgeld.

&#160;

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-07-2007 20:47 #1174361 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ben benieuwd

Maarten,

Ik ben benieuwd naar de reacties van niet leden naar dit initiatief. Tis ook meteen een soort van meting natuurlijk; zijn niet leden misschien alleen geinteresseerd in de website bijvoorbeeld en hoeven al de rest niet er omheen. Over dat laatste hoef je ook niet treurig te zijn, ze kunnen heel interessante informatie inbrengen. Wer zien wel, ik vind het een interessante actie.

Groetjes,

Robert 

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-07-2007 22:13 #1174447 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Wij ook

robertm schreef :
Ik ben benieuwd naar de reacties van niet leden naar dit initiatief. Tis ook meteen een soort van meting natuurlijk; zijn niet leden misschien alleen geinteresseerd in de website bijvoorbeeld en hoeven al de rest niet er omheen. Over dat laatste hoef je ook niet treurig te zijn, ze kunnen heel interessante informatie inbrengen. Wer zien wel, ik vind het een interessante actie.

Robert,

Gerard stelde dit voor en als bestuur vonden we het een leuke actie en hebben hem dus overgenomen.

Wij (als bestuur) zijn ook benieuwd naar de reacties en de eventuele aanloop van niet-leden of mogelijk adspirant leden.

&#160;

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-07-2007 23:07 #1174517 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Vegetariers

Is er bij de BBQ na afloop rekening gehouden met onze vegiburgers, mijn vriendin eer namelijk geen vlees.... 

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-07-2007 23:51 #1174523 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Organisatie

Fat Rat schreef :
Is er bij de BBQ na afloop rekening gehouden met onze vegiburgers, mijn vriendin eer namelijk geen vlees.... 

Stel de vraag even aan de organisator, klik <a href="/user/2987" target="_blank">HIER</a> voor zijn profiel of stel de vraag anders even in <a href="/node/12409?highlight=achterhoek" target="_blank">DIT</a> draadje.

&#160;

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC