TE KOOP GEZIEN: Fraaie 960 Estate!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Heren,
Graag wil ik jullie attenderen op een zeer aantrekkelijke auto: een fully-loaded 960 Estate uit 1996 voor 7.950 euro! Met een HALF jaar GARANTIE!
Kijk maar op de occasionpagina van www.reede.nl
Doe je voordeel ermee!
Groeten,
Lieme Huib
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
... ik heb er ruim vier jaar geleden mijn 945 gekocht voor een soortgelijk bedrag met ook een half jaar garantie.
Na aflevering - ik liet 'm uit twijfel ANWB keuren - bleek er nog veel aan te mankeren. Een teleurstelling als je bij een dealer koopt.
De remvloeistof bleek bijvoorbeeld stokoud terwijl er in de werkplaats een groot advies hangt om het om de 6 maanden te vervangen
Ze zijn echter 'diep' gegaan en hebben alles verholpen (nieuw stuurhuis, remmen voor en achter, kachelkraan etc.). Dat is dus nogal wat.
Achteraf dus goed opgelost, maar wel veel frustratie voordat het zover was. De directeur en chef werkplaats waren altijd zeer correct.
En inderdaad, Lieme: mooie auto!

Joost
- V700 register
- Nieuw lid
-
Die 960 kan wellicht nog wel qua prijs, maar er staat ook een 940 op, op BENZINE, met 250dkms op de klok, met niet eens vol-leer, en toch voor een krappe 8000 euro..!?!?!?
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Ton Herman Melis
- Nieuw lid
-
JJager schreef :
De remvloeistof bleek bijvoorbeeld stokoud terwijl er in de werkplaats een groot advies hangt om het om de 6 maanden te vervangen
Dergelijke overenthousiaste aanbevelingen kan ik niet echt serieus nemen. Geeft mij het gevoel dat ze maar wat roepen. In de boekjes staat een aanbeveling om de vloeistof om de 2 jaar te wisselen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Hallo Volvo Fan´s,
Een mooie Volvo, maar echt te duur. Ik surf veel op de duitsche webside´s en daar vindt je toch al gauw jonge 940 estate´s van Bj. 1996 / 1998 voor rond de 5000 / 8000. Dit zijn dan wagens die tussen de 80 000 en 150 000 km gereden hebben. Je zit natuurlijk met de duurdere kosten van invoer etc. Toch moet ik toegeven dat de wagens er meestal erg verzorgd uitzien.
Als ik aan een nieuwere 940 Estate toe ben dan ga ik toch op de Duitsche markt rondkijken. Je gaat de wagen door de TUV gooien en dan weet je veel al meer over de stand van de wagen. Ook word de uitstoot getest en dat zecht al wat meer over de motor. Km stand wordt nagegaan etc.
There´s only one real car in this world it´s called Volvo.
Oldenburg (Dld).
Mvg. Roelof.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Zilvershadow schreef :
Hallo Volvo Fan´s,
Als ik aan een nieuwere 940 Estate toe ben dan ga ik toch op de Duitsche markt rondkijken. Je gaat de wagen door de TUV gooien en dan weet je veel al meer over de stand van de wagen. Ook word de uitstoot getest en dat zecht al wat meer over de motor. Km stand wordt nagegaan etc.
Oldenburg (Dld).
Mvg. Roelof.
Of is het dan al te laat (als blijkt dat ie toch 250.000 heeft gelopen ipv 100.000)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Hallo Frits,
Frits je laat toch eerst de wagen keuren, voordat je er geld tegen aan smijten moet. Een Duitsche vriend heeft zijn Volvo bij de Degra laten keuren deze werken samen met de ADAC algemeine Duitche automobile club. Deze kijken naar de km standen net als de NAP in ons land. Vinden ze informatie over de km stand niet terug, komen de risico´s voor de koper. Maar je bent dan wel gewaarschuwd.
Roelof.