Accessoirescatalogus, nieuwe link
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-07-2007 00:30 #1060935
door V700 register
Hallo Volvisti
De link naar de online accessoirescatalogus is veranderd. Je vindt hem nu hier:
<a href=" vccs.volvocars.se/accessories/cat/pdf/X90.pdf " target="_blank"> vccs.volvocars.se/accessories/cat/pdf/X90.pdf
Groetjes
Mathy
Accessoirescatalogus, nieuwe link is gemaakt door V700 register
Hallo Volvisti
<a href=" vccs.volvocars.se/accessories/cat/pdf/X90.pdf " target="_blank"> vccs.volvocars.se/accessories/cat/pdf/X90.pdf
Groetjes
Mathy
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-07-2007 12:02 #1172695
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Aangepast
- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-07-2007 12:10 #1172696
door Eric Bakker (GAST)
Waarom stuur je onze leden nu weg? Hij staat ook <a href="/node/10991" target="_blank" title="acc cat">hier in de DocBase</a>. Deze heeft als voordeel dat ik hoogst persoonlijk de helft van alle talen er uitgesloopt heb, zodat hij de helft kleiner is om te downloaden, plus dat het zoeken daardoor makkelijker wordt.
Trouwens, ik vind 'online catalogus' niet zo'n gelukkig woord voor een te downloaden pdf. De pdf staat online, dat wel.
Beantwoord door Eric Bakker (GAST) in topic Wat nu?
Mathy schreef :
Waarom stuur je onze leden nu weg? Hij staat ook <a href="/node/10991" target="_blank" title="acc cat">hier in de DocBase</a>. Deze heeft als voordeel dat ik hoogst persoonlijk de helft van alle talen er uitgesloopt heb, zodat hij de helft kleiner is om te downloaden, plus dat het zoeken daardoor makkelijker wordt.
Trouwens, ik vind 'online catalogus' niet zo'n gelukkig woord voor een te downloaden pdf. De pdf staat online, dat wel.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-07-2007 13:40 #1172717
door Mathy van Nisselroy
Hallo Volvisti
Ik vind het handig om deze ook paraat te hebben. Daarnaast was ik blij dat ik hem teruggevonden heb, omdat ie al een week niet meer via de oude link te vinden was. Soms verwijs ik er andere mensen naar, ook buiten dit forum.
Sorry dat ik er geen "opens in new window" van gemaakt heb. Het was al laat denk ik.
Groetjes
Mathy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Daarom ...
Hallo Volvisti
Ik vind het handig om deze ook paraat te hebben. Daarnaast was ik blij dat ik hem teruggevonden heb, omdat ie al een week niet meer via de oude link te vinden was. Soms verwijs ik er andere mensen naar, ook buiten dit forum.
Sorry dat ik er geen "opens in new window" van gemaakt heb. Het was al laat denk ik.
Groetjes
Mathy
Moderators: Jerry Stam