Sleuteldag in het oosten van het land?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-07-2007 23:13 #1060922 door V700 register
Sleuteldag in het oosten van het land? is gemaakt door V700 register

Vandaag was ik weer eens bij de dealer (Harrie Arendsen) voor onderdelen, waaronder een “omruil nieuwe Volvo radio SC805”. Omdat ik daar toch was heb ik even met de bedrijfsleider gesproken. Deze was meteen enthousiast over onze vereniging en ging, waar ik bij stond, direct de site bezoeken.

Een sleuteldag vond hij een strak plan en gaat dit in september bespreken met zijn collega. Zelf is hij opgegroeid met Daf, Amazon de 140 en 240 serie. Ook de 700 serie staat hem nog helder voor ogen. Vandaar zijn opmerking om zelf bij de sleuteldag aanwezig te willen zijn. Omdat Harrie Arendsen ook een vestiging in Zevenaar heeft (vlak bij de A12) zal hij dit met zijn collega in Zevenaar opnemen. Met hem heb ik afgesproken dat hij mij laat weten hoe en wat. Wordt nog vervolgd dus.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-07-2007 23:19 #1172545 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Bestuur.

Geweldig plan, maar vergeet je niet even het bestuur in te lichten en zo?

Het is meer dan je Volvo op de oprit zetten en sleutelen zeg maar, er zal ook iets met verzekering gedaan moeten worden, kostendekking afspraken en zo.

Wellicht kan Maarten zich er over uiten?

Ik denk dat Vos Autobedrijven ook wel geintreseerd te krijgen is, maar ik wil eigenlijk eerst eens weten wat er allemaal (op de achtergrond) bij komt kijken, vooropgesteld dat iemand dat aan mijn neus wil hangen.......

Maarre, prima zet verder. Nu nog ergens bij Oss of Den Bosch............ 

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-07-2007 23:31 #1172549 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Informerend en oriënterend

Baseman schreef :

Het is meer dan je Volvo op de oprit zetten en sleutelen zeg maar, er zal ook iets met verzekering gedaan moeten worden, kostendekking afspraken en zo.

Ik denk dat Vos Autobedrijven ook wel geintreseerd te krijgen is, maar ik wil eigenlijk eerst eens weten wat er allemaal (op de achtergrond) bij komt kijken, vooropgesteld dat iemand dat aan mijn neus wil hangen.......

Voorzover ik dat niet duidelijk heb gemaakt, was dit mijnerzijds uitsluitend informerend en wat Harrie Arendsen betreft, uitsluitend oriënterend. Er zijn geen afspraken gemaakt o.i.d.. De bedrijfsleider was alleen zo entousiast dat hij meteen alles wilde weten. Daarom heb ik hem naar onze site verwezen.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-07-2007 02:45 #1172556 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Inderdaad.

Baseman schreef :

Als iemand een geïntersseerd bedrijf heeft en ze willen meer weten, laat maar weten.

Als regio-coördinator-coördinator ga ik wel aan de bel hangen en kunnen we misschien wel een nieuw sleuteladres toevoegen aan de lijst. Dit moet namelijk ook weer afgestemd worden met de regio-coördinator in wiens regio het mogelijk nieuwe sleuteladres valt.

Ik ben momenteel in afwachting van een mogelijk nieuw sleuteladres, daar weet ik volgende week meer over. Dit adres is ook aangedragen door een enthousiast lid. Dit is in het westen van het land.

Dus je mag het bedrijf naar mij doorverwijzen (zie mijn profiel of de Factor) en anders moet je me even de juiste contactpersoon binnnen het bedrijf doorgeven en dan ga ik wel bellen.

En als je meer wilt weten Bas, hang maar een keer aan de bel, we babbelen dan wel wat, maar je kent zelf ook wel een beetje de regels van de sleuteldagen dus de eerste ruwe info kun je zelf ook al verstrekken.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-07-2007 09:55 #1172568 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Oke.

Covik schreef :
Voorzover ik dat niet duidelijk heb gemaakt, was dit mijnerzijds uitsluitend informerend en wat Harrie Arendsen betreft, uitsluitend oriënterend. Er zijn geen afspraken gemaakt o.i.d.. De bedrijfsleider was alleen zo entousiast dat hij meteen alles wilde weten. Daarom heb ik hem naar onze site verwezen.

Prima dus, hoe meer hoe beter.

Vooral in de zomermaanden mis ik er 1, ergens in de buurt.

Ik vindt het altijd wel prettig om voor de zomer even de auto te checken (laten checken) en gezien hij ook langs de APK moet deze maand, is een sleuteldag eerder dan half september een welkome optie. 

Als er flyers zijn, heeft Gerard ook weer een plek om ze achter te laten......

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-07-2007 21:15 #1173419 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic sleuteldag oosten des lands

Hoi Gerard,

Ook toevallig, dit onderwerp hebben we een tijdje geleden ook al eens op dit forum besproken.

Ik heb toen beloofd om Harrie himself eens te benaderen over dit onderwerp, Harrie in Zevenaar is namelijk "mijn" dealer en hij sponsert diverse sportclubs in de omgeving. Door drukke werkzaamheden heb ik helaas mijn taak verzaakt en bij je mij voor geweest. Volgens mij is vestiging Zevenaar wel de makkelijkste optie m.b.t. bereikbaarheid. Morgen ben ik weer in Zevenaar want dan gaat Zweedse Schone naar deze vakgarage i.v.m. vakantie en airco check. Moet ik nog jou vraag daar herhalen of even laten rusten ?

Groeten,

Maarten

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-07-2007 21:18 #1173421 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Je

bent goed bezig Gerard.

(ik heb me vast aangemeld)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-07-2007 02:02 #1173455 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Doe gerust een duit in het zakje

mschuit schreef : Ook toevallig, dit onderwerp hebben we een tijdje geleden ook al eens op dit forum besproken.

Ik heb toen beloofd om Harrie himself eens te benaderen over dit onderwerp, Harrie in Zevenaar is namelijk "mijn" dealer en hij sponsert diverse sportclubs in de omgeving. Door drukke werkzaamheden heb ik helaas mijn taak verzaakt en bij je mij voor geweest. Volgens mij is vestiging Zevenaar wel de makkelijkste optie m.b.t. bereikbaarheid. Morgen ben ik weer in Zevenaar want dan gaat Zweedse Schone naar deze vakgarage i.v.m. vakantie en airco check. Moet ik nog jou vraag daar herhalen of even laten rusten ?

Maarten, Masseer het maar voor. Prima wat mij betreft, misschien wel handig als je daarbij verteld dat ik in Ruurlo deze vraag al heb gesteld. Prettige vakantie in ieder geval.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC