Tot over een paar weken
- V700 register
- Nieuw lid
-
Het is vakantietijd, en het is mijn beurt om te gaan.
Ik wilde iedereen die ook nu zo`n beetje gaat een prettige vakantie toewensen. Diegenen die nog niet gaan wens ik mooi weer toe. Het ziet er niet al te best uit in de voorspellingen geloof ik, dus ik hoop dat het bij draait voor jullie!
Veel veilige en plezierige Volvo kilometers de komende tijd!
Ik ben over 3 weken (13 juli) weer terug. Voor de geïnteresseerden, mijn vakantie wordt een reis door zuidelijk afrika.
Hartelijke groeten,
Richard
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Have fun, maak plezier en geniet.
Oh ja, rust goed uit en tot over een paar weken.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dank Maarten,
zullen we zeker doen! En na de vakantie hebben we wel kontakt!
Groeten,
Richard
- V700 register
- Nieuw lid
-
en worden er ook foto's gemaakt?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Hoi Henk,
dat zit zeker in de planning. Ik hoop op een beetje geluk met de beestjes, want als die er niet zijn is het pech hebben. Maar het landschap leent zich prima voor mooie panorama`s. Een bezoekje aan de Victoria Falls staat ook op het programma, dus daar moet ook wel een mooi plaatje te scoren zijn
Groeten,
Richard
- Wytze Broerze
-
- Junior lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Hallo allemaal. Ik ben weer terug van vakantie. Was heerlijk, hoop (avontuur) beleefd en ik ben er weer helemaal klaar voor.
Hoop foto`s te bewerken uiteraard, daar ben ik nog wel even mee bezig. Een eerste resultaatje laat ik voor de liefhebbers binnenkort wel zien.
Wytze, jammer zag je bericht te laat. Ben heel erg benieuwd waar je precies allemaal geweest bent, wat je gedaan hebt en hoe het bevallen is!
Groeten,
Richard
- Wytze Broerze
-
- Junior lid
-
In dat mooie land.
Eigenlijk triest dat zo een mooi en rijk land zo slecht bestuurd wordt en daardoor niet echt uit de verf en zorgen kan komen.
Arm en rijk zo van elkaar verwijderd, levensgevaarlijk.
Ook oude volvo's zijn er niet.
Ik heb precies 1 volvo 964 gezien in de kleur rood van het laatste model.
Wel veel jong spul her en der.
Rondje kaapstad/kaappoint/Simonstown/oudshoorn/addo/plettenberg bay/....eeeeh
dit dus:
<a href=" www.djoserjunior.nl/zuid_afrika_vakantie..._junior_zuid_afrika/ "> www.djoserjunior.nl/zuid_afrika_vakantie..._junior_zuid_afrika/
Echt een moordtijd gehad met een erg leuk gezelschap van 11 ouders en 12 kinderen. En jij??
- V700 register
- Nieuw lid
-
Hoi Wytze,

ik denk er net zo over als jij. Fantastisch land dat ZA, maar het heeft zoveel problemen die gewoon niet adequaat aangepakt worden. En sommige problemen worden alleen maar erger gemaakt. Enfin, daar moet je op een zeker moment ook niet verder over nadenken eigenlijk...
2 jaar geleden heb ik voor een deel hetzelfde rondje gedaan als jij; Kaapstad, Garden Route, Oudshoorn, Wilderness, omhoog naar Lesotho, dwaars door Lesotho naar de Golden Gate Highlands wat deel is van de Drakensbergen, daarna afgezakt richting het zuidelijke deel van het midden van de Drakensbergen, toen familie bezocht in Newcastle, door naar Kruger, Johannesburg en naar huis. Ik heb toen alles met een "normale" huurauto gedaan en overal in guesthouses en hotels gezeten. Behalve Kruger, dat waren "serviced tents".
Dat wilden we nu anders. We zijn gestart vanuit Johannesburg met een Toyota Hilux 4x4 met safari en campeer uitrusting. Tent op het dak. Heel gaaf. In 1 dag naar het Kruger. Daar in 5 dagen van zuid kruger naar noord kruger gereden. Grens over naar Botswana. In 2 dagen naar Zambia gereden voor een bezoek aan de Victoria falls. Van daar naar Chobe NP in Botswana, via Namibië naar de panhandle van de Okavango Delta, toen naar de Delta zelf. Van daar via Khama Rhino Sanctuary naar Johannesburg en terug naar huis. Dat alles in 3 weken. Enorm genoten. Veel gecampeerd in parken waar geen hekken om de restcamps zitten zoals in Kruger. Da`s een belevenis kan ik melden.....
Voor de liefhebbers wat fotootjes;
picasaweb.google.com/suzanne.bijl/ZuidelijkAfrika2007
Groeten,
Richard
- Willem Veneboer
- Nieuw lid
-
EndlessQuest schreef :
Dat wilden we nu anders. We zijn gestart vanuit Johannesburg met een Toyota Hilux 4x4 met safari en campeer uitrusting.
Voor de liefhebbers wat fotootjes;
picasaweb.google.com/suzanne.bijl/ZuidelijkAfrika2007
Groeten,
Richard
Richard,
Zijn schitterende foto's. Heb ze allemaal bekeken via de diavoorstelling met een interval van 5 seconden.
Ik zag ook een foto van een verfromfraaide Hilux voorbij komen. Was dat jullie eigen auto en was je een olifant, boom, kuil of neushoorn tegengekomen ?