Uploads scans documentatie...

• Jan Huijsmans
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-06-2007 15:19 #1060618 door Jan Huijsmans
Uploads scans documentatie... is gemaakt door Jan Huijsmans
Ehmmm, het is erg prettig dat de beschikbare documentatie wordt gescant en geupload, maar, en ik wil geen doomdenker zijn, hoe zit het met de rechten?
Nu de club z'n logo e.d. gedeponeerd heeft om misbruik te voorkomen denk ik dat mogelijk misbruik van documentatie ook voorkomen moet worden.
Hebben we toestemming van volvo/olyslager om hun documentatie m.b.t. de oudere wagens online te zetten? Het is dan alleen voor leden beschikbaar, maar toch, ik kan me voorstellen dat men daar minder blij mee is als niet eerst toestemming is gegeven.
Is hier aan gedacht? 

Jan Huijsmans

... "You can't have everything. Where would you put it?" - Steven Wright
(' 85 345 Rai special B14E (2x), '86 745 GLE B230E, '86 782 D24Tic, '86 782 B280E)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Eric Bakker (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-06-2007 15:47 #1170139 door Eric Bakker (GAST)
Beantwoord door Eric Bakker (GAST) in topic Bezig
Daar is zeer zeker aan gedacht.
Van Olyslager hebben we de toestemming. Met Volvo zijn we nog bezig.  We willen dit zo goed mogelijk geregeld hebben, en verwachten in de tussentijd geen problemen.

• Jan Huijsmans
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-06-2007 15:51 #1170141 door Jan Huijsmans
Beantwoord door Jan Huijsmans in topic Netjes...
Kijk, dat is aardig van ze. Ik ben in elk geval erg blij met de 780 stoel docu van Olyslager, ik heb ook nog wat te fixen.
De V6 heeft een bestuurdersstoel die het alleen doet met contact op stand 1+ (zou ook met de deur open moeten werken) en diesel hefet een passagiersstoel die niet wil. (kan ook aan contact gekoppeld zijn, nog niet getest)

Jan Huijsmans

(' 85 345 Rai special B14E (2x), '86 745 GLE B230E, '86 782 D24Tic, '86 782 B280E)

• Hedwig Lambrechts
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-06-2007 15:59 #1170146 door Hedwig Lambrechts
Beantwoord door Hedwig Lambrechts in topic deurcontact?

jhuijsmans schreef : Kijk, dat is aardig van ze. Ik ben in elk geval erg blij met de 780 stoel docu van Olyslager, ik heb ook nog wat te fixen.
De V6 heeft een bestuurdersstoel die het alleen doet met contact op stand 1+ (zou ook met de deur open moeten werken) en diesel hefet een passagiersstoel die niet wil. (kan ook aan contact gekoppeld zijn, nog niet getest)

Het enige wat de stoel kan doen met de deur open en het contact af is, na het kantelen van de rugleiding, de voorwaartse en achterwaartse beweging. Knopje niet vergeten in te drukken.Dat kan fout gaan als de deurschakelaar geen goed contact geeft.
Groeten.Hedwig

• Jan Huijsmans
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-06-2007 16:08 #1170149 door Jan Huijsmans
Beantwoord door Jan Huijsmans in topic Deurcontact...
Hmmm, dat ik daar zelf niet aan gedacht heb voor de post. (nu gaat me een belletje rinkelen... de domelight timer doet het ook niet)
Eens een keertje checken bij de V6.

Jan Huijsmans

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC