Vive le Roi!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Little progress can be made by merely attempting to repress what is evil. Our great hope lies in developing what is good.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Wat wordt hij mooi zeg! In het dak zaten ook nog wat kleine "vouwtje" aan weerszijde bij de B-stijl, die zijn nu ook weg. Hele dak is overgespoten. Alle onderdelen zijn nu klaar om gemonteerd te worden. Ik ben heel erg benieuwd naar het eindresultaat!
Groeten,
Richard
- V700 register
- Nieuw lid
-
Groeten,
Richard
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ze zaten vandaag nog steeds te wachten op de voorbumper. Ze hoopten nu dat die morgen binnen was (reeds in kleur) en dan kon hij er direct op. Hij is helemaal afgebouwd (opgebouwd) verder, dus het is alleen het wachten op de bumper.
Jullie horen het wel.
Groeten,
Richard
- V700 register
- Nieuw lid
-
De laatste loodjes wegen het zwaarst, ook in het wachten.EndlessQuest schreef : Ze zaten vandaag nog steeds te wachten op de voorbumper. Ze hoopten nu dat die morgen binnen was (reeds in kleur) en dan kon hij er direct op. Hij is helemaal afgebouwd (opgebouwd) verder, dus het is alleen het wachten op de bumper.
BTW, leuke avatar (ik denk even aan die andere discussie)
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Hij ziet er super strak uit. De dealer begon gelijk over mijn deurpaneeltjes, die hebben de bekende kwaal. Dat was toch wel erg zonde en ze wilden wel eens kijken of ze mij aan goedkope, mooie maar strake deurpaneeltjes konden helpen. Bijzonder sympathiek gebaar.
Zal proberen er vandaag of morgen (weather permitting) een mooie foto (of meer) te maken voor jullie.
Groeten,
Richard
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Wat die deurpanelen betreft: doen! Of als laternatief, laten bekleden zoals Paul heeft gedaan. Ik heb een paar goede detailfoto's staan, tijdelijk linkje:
jan.huijsmans.nu/tmp/tmp-poetsdag/index.php
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Hey dát zijn de foto's die ik van mijn motorkap wilde hebben!Willem van Strik lidnr 328 schreef : jan.huijsmans.nu/tmp/tmp-poetsdag/index.php
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Staan daar totdat ik ze op een eigen pagina heb staan, en tegen die tijd pas ik het linkje wel even aan.