780 diesel...

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-06-2007 19:13 #1168721 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic automaat
als iemand ooit een goede 780 diesel automaat tegenkomt.....ik weet iemand die er een moord voor doet...

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-06-2007 20:16 #1168731 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Heel moeilijk

mbroeren schreef : als iemand ooit een goede 780 diesel automaat tegenkomt.....ik weet iemand die er een moord voor doet...

De diesel is nooit geleverd met automaat. Dat moet dus nog apart gedaan worden, dan wel als je er één tegenkomt, apsrt gedaan zijn. Af fabriek bestaan ze niet.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-06-2007 21:08 #1168744 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic alias is er al
<a href="mailto:ledenadministratie@volvo700vereniging.nl">ledenadministratie@volvo700vereniging.nl bestaat ook en is een alias. Ik krijg elke bounce dus als een tikfout of vergissing vaker voorkomt ga ik me er ook op inrichten Wink

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-06-2007 21:11 #1168746 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Mooi

Admin schreef : <a href="mailto:ledenadministratie@volvo700vereniging.nl">ledenadministratie@volvo700vereniging.nl bestaat ook en is een alias. Ik krijg elke bounce dus als een tikfout of vergissing vaker voorkomt ga ik me er ook op inrichten Wink

Da&#39;s mooi Johan, maar ik had dat soort dingen op een to-do-list staan voor na de verhuizing.
We moeten dan gewoon eens alle adreessen etc onder de loep nemen, kijken wat nodig is, wat handig is etc etc.
&#160;

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-06-2007 23:14 #1168762 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic vandaar

mderijke schreef :

mbroeren schreef : als iemand ooit een goede 780 diesel automaat tegenkomt.....ik weet iemand die er een moord voor doet...

De diesel is nooit geleverd met automaat. Dat moet dus nog apart gedaan worden, dan wel als je er één tegenkomt, apsrt gedaan zijn. Af fabriek bestaan ze niet.

vandaar die moord...

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-06-2007 11:01 #1168784 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic moord

mbroeren schreef :

mderijke schreef :

vandaar die moord...

Je bent sneller klaar met het uitwisselen van een versnellingsbak voor een automaat als dat je vrij bent na een moord................(zelfs in Nederland)

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-06-2007 14:56 #1168824 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic d'r voor
Hallo Volvisti

mderijke schreef :

mbroeren schreef :

mderijke schreef :

vandaar die moord...

Je bent sneller klaar met het uitwisselen van een versnellingsbak voor een automaat als dat je vrij bent na een moord................(zelfs in Nederland)

Misschien mag je &#39;m ook wil inbouwen vóór dat je weer naar buiten mag. Is &#39;ns wat anders dan zakjes plakken en knijpers in elkaar zetten.  Een beetje topadvocaat heeft dat zo geregeld.
Groetjes
Mathy

• Jan Huijsmans
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-06-2007 15:04 #1168826 door Jan Huijsmans
Beantwoord door Jan Huijsmans in topic hooguit 760 diesel automaat
Dat is de meest luxe 7 diesel met automagische bak die ik ken. Ik heb er een staan, die vanwege verwachte zeldzaamheid en het gemak van een reserve diesel, niet weg gaat.
Ik denk dat die iemand beter daar naar op jacht kan gaan, want ik ken geen 780&#39;s met diesel en automaat. (maar Hedwig weet daar vast meer over te melden) 

Jan Huijsmans

... "You can't have everything. Where would you put it?" - Steven Wright
(' 85 345 Rai special B14E (2x), '86 745 GLE B230E, '86 782 D24Tic, '86 782 B280E)

• Willem van Strik (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-06-2007 15:32 #1168840 door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic carlo
En dan te bedenken dat Carlo er eentje heeft gesloopt... Nadat hij hem enige jaren ervoor voor een klant had omgebouwd tot automaat, dat wel natuurlijk.

• Jan Huijsmans
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-06-2007 15:50 #1168849 door Jan Huijsmans
Beantwoord door Jan Huijsmans in topic Zwarte...
Is dat niet de zwarte diesel die ie nu heeft staan? De laatste keer (2006 ergens) had hij het er over dat ie toch weer twijfelde over sloop.

Jan Huijsmans

... "You can't have everything. Where would you put it?" - Steven Wright
(' 85 345 Rai special B14E (2x), '86 745 GLE B230E, '86 782 D24Tic, '86 782 B280E)

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC