Knipperbehuizingen
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Misschien heb ik binnenkort nieuwe knippers nodig. Het gaat mij daarbij niet om het "glas" maar om de behuizing (de rest dus). Het "glas" mag dus van een miserabele kwaliteit zijn, als de rest het maar niet is. Het maakt dus ook niks uit of het witte of wit/oranje knippers zijn.
Waar kan ik dan het beste m'n knippers halen en wat is een goeie prijs.
O ja, en welke kunststof wordt voor lenzen en behuizing gebruikt? En waar lijm je die het beste aan elkaar?
Groetjes
Mathy
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Nieuwe (immitatie) complete units worden geleverd door Arta Parts en Elferink. Voorzover ik weet is het lastig om de lenzen over te zetten. Zelf heb ik destijds 2 nieuwe units gehaald bij Elferink. De montage is het bekende fluitje.
- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
Maar ik realiseer me dat dit voor jou een beetje ver weg is. Estate Service adverteert er ook mee, maar dat is net zo ver voor je.
- V700 register
- Nieuw lid
-
wat voor knippers wil je hebben, ik heb hier nogal een uitgebreide collectie oude knipperdingen liggen, zoals bv 940, 740, 740 overgangstype allen in geel wit en ook in die zijknippertjes kom ik om en denk dat er wel een stuk of 10 liggen, affijn zeg het maar, hoeft niet veel te kosten
Co.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Patience..........
- V700 register
- Nieuw lid
-

- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Dat zijn andere prijzen dan meneer Klijn vraagt. Die wilde net geen 35 euro per kant voor geheel witte knippers.Henk vG schreef : heb ik besteld bij <a href=" www.hartsant.nl/index.php/hartsant_nl/we...erview/catalogus/679 " target="_blank">Hartsant
Groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
eigenlijk wil ik dan ook niet weten wat ie voor de achterkant vraagt.Mathy schreef : Hallo Henk
Dat zijn andere prijzen dan meneer Klijn vraagt. Die wilde net geen 35 euro per kant voor geheel witte knippers.Henk vG schreef : heb ik besteld bij <a href=" www.hartsant.nl/index.php/hartsant_nl/we...erview/catalogus/679 " target="_blank">Hartsant
Groetjes
Mathy
En je hebt mijn knippertjes gezien. Oke het is imitatie waat what the hack....
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Viel opzich nog mee. Net geen 75 euro meen ik. In verhouding tot die knippers vind ik dat niet eens zo heel duur.Henk vG schreef : eigenlijk wil ik dan ook niet weten wat ie voor de achterkant vraagt.
De voorkant vind ik niet zo interessant. De behuizing en de pasvorm daarvan vind ik belangrijker. En de kwaliteit natuurlijk. Zou wel handig zijn, als ze een paar jaar op hun plek blijven zitten en niet na twee lampjeswissels afbreken.Henk vG schreef : En je hebt mijn knippertjes gezien. Oke het is imitatie waat what the hack....
Groetjes
Mathy
- Jeroen Post
-
- Nieuw lid
-
-
<a href="
www.koebergenautos.nl/index.php?id=parts...ricant=142&type=1658
">Koebergen
<a href=" 217.149.222.43/auto-onderdelen/shop.htm ">Auto-onderdelen.com
<a href=" www.artaparts.nl/ ">Arta Parts
Prijzen lopen meestal niet heel ver uiteen en vaak zijn het ook dezelfde plaatjes die ze gebruiken.
Betekend dit nu dat deze onderdelen vaak van dezelfde fabrikant komen?
En hoe zit het met de kwaliteit (zoals Mathy ook al vraagt)?
Ik zocht ook knippers voor mijn 960 (voor, model S90). Natuurlijk even gevraagd bij de Volvo dealer. De knippers kosten grofweg drie keer zo veel dan imitatie, zelfs als je verzendkosten e.d. meerekend.
Waarom zijn die zoveel duurder?
Tuurlijk, service enz. kost ook wat, maar dit lijkt me een beetje overdreven.
Overigens geldt dit niet voor alle onderdelen. Soms is het origineel niet heel veel duurder dan imitatie.
In dit geval is imitatie een aantrekkelijke optie, mits de kwaliteit ervan goed is.
Anders zou ik toch liever voor het origineel gaan, al dan niet tweedehands.