Paddestoelrubbers

• Hein Wolda
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-03-2009 23:10 #1232418 door Hein Wolda
Beantwoord door Hein Wolda in topic Superflex
Jeroen,
Ik ben me toevallig ook aan het orienteren op PU rubbers voor de 940.  Ik heb al heel wat sites en artikelen gelezen op I-net.  Wat mij is bijgebleven is dat de SuperPro (of SuperFlex in Europa) wel zo'n beetje als de beste worden gezien.
Volgens mij kan TinusTechniek ze leveren. Anders kan je Sam Steffenson proberen. Volgens mij is er overigens ook iemand van het forum die een nieuwe webwinkel heeft en deze PU bushings verkoopt, URL ben ik even kwijt
Als je even op Superflex en Volvo zoekt kom je onder andere ook <a href=" www.motorsportworld.co.uk/frame-detail.asp?PAGE=/manranges.asp ">deze site tegen, die ook nog e.e.a. in de aanbieding heeft.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-03-2009 18:33 #1232464 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic PU paddo's
Gewoon bij Wagner und Guenther kopen. Ik heb ze afgelopen jaar op de VKB beurs in Utrecht bij W&amp;G gekocht en ze waren ECHT geen 88Euro, ik weet de prijs niet meer, maar ze waren stukken goedkoper!!! Dus misschien gewoon nog een paar maandjes wachten. En de stugheid valt reuze mee. Ik heb de hele voortrein van PU bij hen gekocht (dus ook de stabistang rubbers) en het bevalt uitstekend. Als je dan toch bezig bent, monteer dan ook 3 dikke ringen (van 3mm of zo) aan de reactie stangen (je duwt de wielen dan iets naar voren) zodat je camber wat verandert. Hierdoor stuurt je wagen in het vervolg neutraal. Een originele langere reactie stang bestellen bij Volvo kan ook maar is duurder en zo gaat het ook. Verlengen van de reactie stang met 9mm doet wonderen op het bochtgedrag.
Robert

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC