Terugblik sleuteldag Gemert, 31 maart.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-04-2007 12:47 #1162781 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Geweldige ervaring
Het was voor mij ook de eerste keer.
Meegereden vanuit Den Bosch (Dank nog Bas, voor de ontvangst met koffie!!)
Ik had laag ingezet, wat kleine reparatietjes op het lijstje staan (thermostaat, electrische antenne die niet werkte, CD-wisselaar die niet werkte en knipperende achteruitrijverlichting) Het was ontzettend leuk en leerzaam en op de achteruitrijverlichting na heb ik alles gefixed met wat hulp links en rechts.
Heel leuk om bij deze en gene onder de kap te kijken en mee te loeren wat ze doen. En natuurlijk een hoop mensen leren kennen.
Kortom, erg gezellig.
1 nadeeltje, ik ben zo stom geweest om bij het handen wassen mijn ring af te doen en deze te laten liggen in de kantine. Iemand hem toevallig gevonden?
Groeten,

Richard

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Jan Snijder
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-04-2007 18:29 #1162793 door Jan Snijder
Beantwoord door Jan Snijder in topic ring gevonden.
Hallo Richard,

bij het opruimen van de kantine bij Carlo heb ik inderdaad een ring gevonden die ik aan Carlo Schmidt ter bewaring heb gegeven.
Dus bel Carlo maar even op, dan kun je je ring bij hem ophalen.
Eind goed al goed. 
Groeten,
Jan.

• Robert Geurts
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-04-2007 20:22 #1162798 door Robert Geurts
Beantwoord door Robert Geurts in topic weer lekker geklust
Hallo allemaal,
Wederom een prima dag. Olie ververst en de rechter binnenstuurkogel vervangen. Mijn handen zijn nu nog zwart. Helaas was het Carlo niet gelukt om op heel korte termijn een olietemperatuursensor binnen te krijgen (de reeds ingebouwde meter werkt wel, die heb ik getest). Dat wordt dan de volgende keer. Diederik, je had gelijk, ik moet beslist de boel laten uitlijnen.
Diederik en de andere monteurs en natuurlijk Carlo, bijzonder bedankt voor de gastvrijheid, de lekkere koffie en broodjes, het gebruik van de werkplaats en de technische ondersteuning.
Ik heb genoten!
Robert 

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC