VADIS gebruiken

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-03-2007 13:50 #1059167 door V700 register
VADIS gebruiken is gemaakt door V700 register
twee vragen over VADIS. 
Vadis is volgens mij zeer uitgebreid. Wat kan je er nu precies mee, en welke informatie is daarin opgeborgen? Ik heb inmiddels een versie, alleen de database lijkt nog niet te werken. Iemand een idee waar dat aan kan liggen (Willem, je hebt al een PB)?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Willem Veneboer
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-03-2007 17:43 #1161349 door Willem Veneboer
Beantwoord door Willem Veneboer in topic Heel uitgebeid
Hej Hans,
Ik kan van de Ofilant bijna alles terugvinden in VADIS.
Je zoekt in de Informatie Manager naar je auto (helaas staat de 780 er in deze versie niet in - andere versies misschien wel?). Vervolgens  verschijnen er  een aantal hoofdcategorieen.
In deze hoofdcategorieen zijn weer diverse onderverdelingen, bv Onderdelencatelogus, reparatie- en installatie instructies.
Wat betreft de foutmelding heb ik je een PB gestuurd. Wat is de foutmelding ? Kun je niet aanloggen ? Helemaal geinstalleerd op de PC ? Niets gedaan terwijl VADIS werd geinstalleerd ? Schermbeveiligng uitgeschakeld ? Energiesettings aangepast - geen standby of andere energiebesparende instellingen ? Geen foutmeldingen gehad tijdens installatie ? ...........................

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-03-2007 23:05 #1162607 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Willem
CD Werkt! Fantastisch al die info, nu ben ik helemaal niet meer weg te slaan achter de computer.

Willem V. schreef : Hej Hans,
Ik kan van de Ofilant bijna alles terugvinden in VADIS.
Je zoekt in de Informatie Manager naar je auto (helaas staat de 780 er in deze versie niet in - andere versies misschien wel?). Vervolgens  verschijnen er  een aantal hoofdcategorieen.
In deze hoofdcategorieen zijn weer diverse onderverdelingen, bv Onderdelencatelogus, reparatie- en installatie instructies.
Wat betreft de foutmelding heb ik je een PB gestuurd. Wat is de foutmelding ? Kun je niet aanloggen ? Helemaal geinstalleerd op de PC ? Niets gedaan terwijl VADIS werd geinstalleerd ? Schermbeveiligng uitgeschakeld ? Energiesettings aangepast - geen standby of andere energiebesparende instellingen ? Geen foutmeldingen gehad tijdens installatie ? ...........................

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC