780 bekijken in belgië

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-03-2007 13:38 #1059166 door V700 register
780 bekijken in belgië is gemaakt door V700 register
Johan gaf me <a href=" cgi.benl.ebay.be/Volvo-780-Bertone-Coupe...QQrdZ1QQcmdZViewItem " title="780">deze tip, en ik ga er straks eens kijken. Heb ook al een bod gedaan, maar die ligt fors lager dan de vraagprijs. De auto schijnt nog te rijden maar zit wel werk aan. Hij heeft in ieder geval dezelfde kleur van binnen en buiten en het zelfde interieur. Wellicht goed voor onderdelen? Ben benieuwd.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-03-2007 14:05 #1161327 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Wat werk?
VOLVO 780 BERTONE, turbo diesel, Manual with overdrive, no rust but little bit of work needed on interior (electrical check of window operation, sunroof won&#39;t open but motor is running). Exterior: hood has dents as well as two dents near the rear wheels. Chrome strip on passenger door are damaged as well as at siderear window but new ones are included as well as some other small stuff.     Attention points at last technical check (but still OK; was valid untill nov. 2006): headlights fading and shock absorbers need replacement in the near future. &#160;
Best nog wel veel werk ook denk ik. En je moet er ook nog mee naar de tandarts.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-03-2007 15:09 #1161439 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic primair voor onderdelen
Is ook in eerste instantie bedoeld voor de onderdelen. Ben uiteindelijk  nog niet geweest, want er kwam e.e.a. tussendoor. Verkoper is uiterst vriendelijk moet ik zeggen. Planning is nu dat ik a.s. vrijdagavond ga kijken bij onze zuiderburen. Geeft mij ook even de tijd de auto aan Hedwig voor te leggen. Wellicht dat hij haar kent, in zijn database.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-03-2007 18:04 #1161459 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic vrijdag
Leuk, vrijdagavond of zaterdagmiddag ga ik samen met Hedwig kijken naar deze bolide. Ben benieuwd.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-03-2007 20:47 #1161477 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Belangstelling
Als <a href="/?q=node/10628">deze</a> van mij wordt heb ik misschien ook wel belanstelling voor onderdelen.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC