ALV Toer, start Dordrecht
- V700 register
- Nieuw lid
-
Tot zaterdag 11.00 uur Postillon Motel. Wordt mooi rijtje.
Rob K.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- André Struis
- Nieuw lid
-
Tis in elk geval ook een Volvo.
Hij moet de deur uit want hij staat me lelijk in weg.......
Voor 1 maart moet ik nog 2 st. 800 Kw elektrische aandrijvingen afleveren in Polen.
Dan heb ik alle ruimte nodig.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Volgende keer beter. Maar maak je geen zorgen, we zullen de regio naar behoren vertegenwoordigen. In elk geval succes en sterkte met al je werkzaamheden.
Rob K.
- V700 register
- Nieuw lid
-
De rit start in dordt en gaat dan via de A15 langs groinchem. Net voorbij hardinxveld is een tankstation. Als jullie mij daar nu eens oppikken om 11.15. Is voor mij wel zo efficient, aangezien ik nog iets moet regelen wat er tussendoor gekomen is. Akkoord? Jullie vertrekken uit Dordt om 11.00 uur, dan ben je ca 11.15 bij het tankstation, kan ik gelijk even tanken.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Tot morgen,
Rob K.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Had ik nog keus nee dat niet.
Vind ik dat erg? Nee ook niet.
Tot morgen (of vandaag eigenlijk)

- V700 register
- Nieuw lid
-
Bedankt voor de gezellige dag, die begon met de leuke rit naar de ALV. Op de ALV was het zeer gezellig onder elkaar, leuk om de anderen ook eens te ontmoeten!
- V700 register
- Nieuw lid
-
ik me volledig bij aan. Was een mooie rit met prachtige exemplaren......Hans L schreef : Heren,
Bedankt voor de gezellige dag, die begon met de leuke rit naar de ALV. Op de ALV was het zeer gezellig onder elkaar, leuk om de anderen ook eens te ontmoeten!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Het was leuk jongens! Mooie rit er naar toe, gezellig geleuter onderweg en in het zicht van de haven zelfs nog even kennis gemaakt met een verdwaalde TomTom die de hele kolonne het bos in stuurde!Hans L schreef : Heren,
Jammer dat het weer niet echt meewerkte: heb op de terugreis zelfs nog even mijn stoelverwarming aan gehad!
En eh. . . mijn auto werd dan wel niet gekozen als mooiste, maar kreeg volgens mij nog wel een soort eervolle vermelding, dus mijn zaterdag is goed! Rob K.