Bedradingsschema op 2 DVD's?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-01-2007 20:33 #1058317
door V700 register
Bedradingsschema op 2 DVD's? is gemaakt door V700 register
Beste mensen,
Ik zie op Marktplaats wel eens aanbiedingen waarbij ze VADIS aanbieden samen met 2 DVD's met alle bedradingsschema's.
VADIS heb ik, maar hoe zit't met de bedradingsschema's? Op een MTS met de opleiding Mobiliteit waar ik regelmatig kom, gaan ze een 480 opknappen. Ik wil mijn VADIS door ze laten kopiëren. Heeft het zin, om nog ergens die bedradingsdvd's voor ze op te snorren?
Zo ja, dan graag dit draadje verplaatsen naar het forumonderdeel GEZOCHT.
Ik zie op Marktplaats wel eens aanbiedingen waarbij ze VADIS aanbieden samen met 2 DVD's met alle bedradingsschema's.
VADIS heb ik, maar hoe zit't met de bedradingsschema's? Op een MTS met de opleiding Mobiliteit waar ik regelmatig kom, gaan ze een 480 opknappen. Ik wil mijn VADIS door ze laten kopiëren. Heeft het zin, om nog ergens die bedradingsdvd's voor ze op te snorren?
Zo ja, dan graag dit draadje verplaatsen naar het forumonderdeel GEZOCHT.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-01-2007 00:18 #1155828
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Neen.
Er is een aantal van die CD's in omloop, echter de meesten bevatten bedradingschema's vanaf 1994.Ik heb hem ook (stuur bij interesse maar een PB) maar jouw bolide en de 480 staan er beide niet op.
- Jeroen Post
-
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-01-2007 00:24 #1155831
door Jeroen Post
Beantwoord door Jeroen Post in topic Bedradingsschema's
Dit zijn een hele bende pdf documenten met de electrische schema's van de hele Volvo, dus van stoelverwarming tot alarm. Kan handig zijn en staat niet in VADIS sinds een bepaald jaar (weet niet wanneer).
Volgens mij kan het ook op een DVD (ik heb het spul op de HD gezet en is ongeveer 1,3GB groot). Maar ik heb geen bedradingsschema's van de 480. Misschien dat deze nog wel in VADIS opgenomen waren, destijds?
Volgens mij kan het ook op een DVD (ik heb het spul op de HD gezet en is ongeveer 1,3GB groot). Maar ik heb geen bedradingsschema's van de 480. Misschien dat deze nog wel in VADIS opgenomen waren, destijds?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-01-2007 19:08 #1156053
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Bedradingsschema 480
Heren bedankt! Dan hoef ik ook geen grote moeite te doen, omdat de scholieren er dan niets aan hebben.
Lang leve dit forum!
Lang leve dit forum!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-01-2007 19:13 #1156055
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ATH
Ga eens op zoek naar de Kluwer autotechnisch Handboek, nu van Ten Hagen & Stam.
Ik heb de CD met de Volvo 700 serie erop, maar die zal er vast ook zijn voor de 400 serie.
HO STOP!
Ik haal hem net uit de kast, en op het label staat dat ie ook de 400 serie bevat.....moment....
Ik heb de CD met de Volvo 700 serie erop, maar die zal er vast ook zijn voor de 400 serie.
HO STOP!
Ik haal hem net uit de kast, en op het label staat dat ie ook de 400 serie bevat.....moment....
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-01-2007 19:18 #1156056
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Bingo!
Stuur me effe een berichtje, mocht je interesse hebben en ja, alle electrische schema's staan erop.
Moderators: Jerry Stam