Aankoop 780 Bertone
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-01-2007 22:02 #1155181
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic dank
Dank je Arthur. Wil jou verkoop een beetje vlotten? Ik zou haar niet verkopen als ik jou was, maar goed, ik kom net kijken in 780-land.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-01-2007 22:49 #1155186
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic De 780
Tja Hans,
Ik hinkte op twee gedachten: sinds de geboorte van kind nummer drie, afgelopen november, bleek deze auto niet bijzonder praktisch te zijn voor moeder de vrouw bij het (lokaal) rijden met 3 kids.
Wanneer ik namelijk voor mijn werk wat verder weg moet, gaat vanwege de LPG-prijs eerder de 965 LPI mee dan de 780, die rijdt op super-benzine.
Daarom liet ik je toen in een PB weten evt. mijn 780 eventueel te willen verkopen, kon ik zelf de 245 Turbo uit de schorsing halen voor de family, natuurlijk met het idee om in de toekomst wel weer een 780 te kopen.
Maar inmiddels ben ik ervan overtuigd geraakt, dat het rijden in de 780 16-klepper zo geweldig is, dat het best wat mag kosten en ik de tank graag volgooi met 98-octaan. Soms besef je blijkbaar niet hoe bijzonder het is wat je hebt...
Ik hem hem nergens openbaar te koop gezet, er is nu een belangstellende, maar als dat niets wordt ga ik geen verdere verkoopmoeite doen en blijven we genieten!
Ik hoop je 780 snel eens te zien!
Groeten en misschien tot <u>snel</u>,
Arthur
Ik hinkte op twee gedachten: sinds de geboorte van kind nummer drie, afgelopen november, bleek deze auto niet bijzonder praktisch te zijn voor moeder de vrouw bij het (lokaal) rijden met 3 kids.
Wanneer ik namelijk voor mijn werk wat verder weg moet, gaat vanwege de LPG-prijs eerder de 965 LPI mee dan de 780, die rijdt op super-benzine.
Daarom liet ik je toen in een PB weten evt. mijn 780 eventueel te willen verkopen, kon ik zelf de 245 Turbo uit de schorsing halen voor de family, natuurlijk met het idee om in de toekomst wel weer een 780 te kopen.
Maar inmiddels ben ik ervan overtuigd geraakt, dat het rijden in de 780 16-klepper zo geweldig is, dat het best wat mag kosten en ik de tank graag volgooi met 98-octaan. Soms besef je blijkbaar niet hoe bijzonder het is wat je hebt...
Ik hem hem nergens openbaar te koop gezet, er is nu een belangstellende, maar als dat niets wordt ga ik geen verdere verkoopmoeite doen en blijven we genieten!
Ik hoop je 780 snel eens te zien!
Groeten en misschien tot <u>snel</u>,
Arthur
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-01-2007 23:25 #1155195
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic waar
He Arthur,
Waar woon je, wellicht aardig eens langs te rijden. Anders kunnen we elkaar treffen op de sleuteldag of de ALV. Lijkt me leuk jou 780 ook eens te aanschouwen!
Waar woon je, wellicht aardig eens langs te rijden. Anders kunnen we elkaar treffen op de sleuteldag of de ALV. Lijkt me leuk jou 780 ook eens te aanschouwen!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-01-2007 23:53 #1155209
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ha Hans,
Kwa woonplaats:
Ha Hans,
Kwa woonplaats: sinds kort woon ik heel rustiek in Gennep, iets onder Nijmegen, en dat is niet meer zo centraal, wanneer je de Randstad gewend was.
Dus mocht je niet op doorreis zijn richting Wintersport of het Ruhrgebied, dan is de sleuteldag of de ALV wellicht een handiger gelegenheid om onze Champagne-metallic-kleurige 780's onderling te vergelijken.
Ik hoor het wel,
Groeten,
Arthur
Kwa woonplaats: sinds kort woon ik heel rustiek in Gennep, iets onder Nijmegen, en dat is niet meer zo centraal, wanneer je de Randstad gewend was.
Dus mocht je niet op doorreis zijn richting Wintersport of het Ruhrgebied, dan is de sleuteldag of de ALV wellicht een handiger gelegenheid om onze Champagne-metallic-kleurige 780's onderling te vergelijken.
Ik hoor het wel,
Groeten,
Arthur
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-01-2007 00:01 #1155212
door V700 register
Ha Hans,
Ga je je nieuwe aanwinst ook nog even showen op de nieuwjaarsreceptie in Asperen? We gaan met een kleine delegatie (2 of 3) vanuit Dordrecht het zou gezellig zijn als je meerijdt.
Als je niet kunt, kom ik haar zeker een keer op je oprijlaan bewonderen.
Rob K.
Beantwoord door V700 register in topic Nieuwjaarsreceptie
Hans L schreef : Anders kunnen we elkaar treffen op de sleuteldag of de ALV.
Ha Hans,
Ga je je nieuwe aanwinst ook nog even showen op de nieuwjaarsreceptie in Asperen? We gaan met een kleine delegatie (2 of 3) vanuit Dordrecht het zou gezellig zijn als je meerijdt.
Als je niet kunt, kom ik haar zeker een keer op je oprijlaan bewonderen.
Rob K.
- Hedwig Lambrechts
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-01-2007 10:37 #1155219
door Hedwig Lambrechts
Dit is een zeer wijze beslissing.Je zal de goede steeds minder gaan tegenkomen of tegen prijzen die de pan zullen uitrijzen.Dus als je een goede bezit, zoals degene die je nu hebt, en je bent een liefhebber zou ik deze ook niet meer uit handen geven.
Groeten en hopelijk tot op een van de bijeenkomsten.Hedwig
Beantwoord door Hedwig Lambrechts in topic Top!
Beste Arthur,Vaan schreef : Maar inmiddels ben ik ervan overtuigd geraakt, dat het rijden in de 780 16-klepper zo geweldig is, dat het best wat mag kosten en ik de tank graag volgooi met 98-octaan. Soms besef je blijkbaar niet hoe bijzonder het is wat je hebt...
Arthur
Dit is een zeer wijze beslissing.Je zal de goede steeds minder gaan tegenkomen of tegen prijzen die de pan zullen uitrijzen.Dus als je een goede bezit, zoals degene die je nu hebt, en je bent een liefhebber zou ik deze ook niet meer uit handen geven.
Groeten en hopelijk tot op een van de bijeenkomsten.Hedwig
Moderators: Jerry Stam