gewoon blij
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-03-2006 22:47 #1053798
door V700 register
geweldig gewoon, 'onze' site. Heb je een probleempje, vind je bijna altijd wel ergens een draadje met een oplossing.
(moest ik gewoon even kwijt)
gewoon blij is gemaakt door V700 register
geweldig gewoon, 'onze' site. Heb je een probleempje, vind je bijna altijd wel ergens een draadje met een oplossing.
(moest ik gewoon even kwijt)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Siang Phoa
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-03-2006 23:24 #1134357
door Siang Phoa
Kan niet vaak genoeg gezegd worden: applaus voor onszelf!
(Ook) ik kijk dagelijks op twee Volvoforums, wat me hier heel positief opvalt, is dat er gewoon gedold wordt tussen de serieuze zaken door, maar ook dat stekeligheden op een volwassen manier worden opgepakt en uitgesproken ( uiteraard heb ik er geen zicht op wat de rol of positie is van de moderatoren behoudens het inkrimpen van draadjes met te veel onzin ).
Beantwoord door Siang Phoa in topic bijval
Kan niet vaak genoeg gezegd worden: applaus voor onszelf!
(Ook) ik kijk dagelijks op twee Volvoforums, wat me hier heel positief opvalt, is dat er gewoon gedold wordt tussen de serieuze zaken door, maar ook dat stekeligheden op een volwassen manier worden opgepakt en uitgesproken ( uiteraard heb ik er geen zicht op wat de rol of positie is van de moderatoren behoudens het inkrimpen van draadjes met te veel onzin ).
- André Struis
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-03-2006 23:40 #1134359
door André Struis
Andre Struis - lid 514 945 LPT + CHIP
Er zit voor alle vragen wel een zekere herhalings factor in.
Nou ben ik zelf ook niet zo'n zoekwonder, maar er komen soms onderwerpen aan de orde die nog maar net afgesloten zijn.
Andr�©
Beantwoord door André Struis in topic bijval
Andre Struis - lid 514 945 LPT + CHIP
Er zit voor alle vragen wel een zekere herhalings factor in.
Nou ben ik zelf ook niet zo'n zoekwonder, maar er komen soms onderwerpen aan de orde die nog maar net afgesloten zijn.
Andr�©
- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-03-2006 23:57 #1134360
door Eric Bakker (GAST)
Om het opzoeken van technische vraagstukken te vergemakkelijken, en de schat aan informatie op de site beter te ontsluiten, wordt er momenteel hard nagedacht door de webredactie over verbeteringen aan de site op dit gebied. Maar gun ons nog even wat tijd om �©�©n en ander ten uitvoer te brengen. Zie ook deze <a href="index.php?q=node/5083" title="site ontwikkelingen">mededeling </a>van onze administrator.
Eric
Beantwoord door Eric Bakker (GAST) in topic ontwikkelingen van de site
struis schreef :
Er zit voor alle vragen wel een zekere herhalings factor in.Nou ben ik zelf ook niet zo'n zoekwonder, maar er komen soms onderwerpen aan de orde die nog maar net afgesloten zijn.
Om het opzoeken van technische vraagstukken te vergemakkelijken, en de schat aan informatie op de site beter te ontsluiten, wordt er momenteel hard nagedacht door de webredactie over verbeteringen aan de site op dit gebied. Maar gun ons nog even wat tijd om �©�©n en ander ten uitvoer te brengen. Zie ook deze <a href="index.php?q=node/5083" title="site ontwikkelingen">mededeling </a>van onze administrator.
Eric
Moderators: Jerry Stam