Toerrit Oost-Groningen
- Lex Stax
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-08-2005 11:14 #1050690
door Lex Stax
Beste V700-leden,
De V700-vereniging organiseert op 11 september een toerrit in Oost-Groningen. De rit begint en eindigt in Heiligerlee (bij Winschoten). Voor velen is dit een flink eindje rijden. De rit begint daarom om 13 uur. Ontvangt vanaf 12 uur in het Klokkengieterij-museum. De rit is circa 80 km lang. Dus iedereen kan weer op tijd thuis zijn!!
Oost-Groningen is mooier dan u denkt! Maak kennis met dit gebied door middel van deze fraaie rondrit. Helmut Zinauer heeft de rit gemaakt en kent dus alle mooie weggetjes daar.
Vooraf inschrijven is prettig maar hoeft niet. Aanmelden kan bij mij: <a href="mailto:lxx@wanadoo.nl">lxx@wanadoo.nl. De routebeschrijving naar het vertrekpunt volgt nog.
Groeten,
Lex Stax, bestuurslid V700-vereniging
Toerrit Oost-Groningen is gemaakt door Lex Stax
Beste V700-leden,
De V700-vereniging organiseert op 11 september een toerrit in Oost-Groningen. De rit begint en eindigt in Heiligerlee (bij Winschoten). Voor velen is dit een flink eindje rijden. De rit begint daarom om 13 uur. Ontvangt vanaf 12 uur in het Klokkengieterij-museum. De rit is circa 80 km lang. Dus iedereen kan weer op tijd thuis zijn!!
Oost-Groningen is mooier dan u denkt! Maak kennis met dit gebied door middel van deze fraaie rondrit. Helmut Zinauer heeft de rit gemaakt en kent dus alle mooie weggetjes daar.
Vooraf inschrijven is prettig maar hoeft niet. Aanmelden kan bij mij: <a href="mailto:lxx@wanadoo.nl">lxx@wanadoo.nl. De routebeschrijving naar het vertrekpunt volgt nog.
Groeten,
Lex Stax, bestuurslid V700-vereniging
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-09-2005 11:36 #1118716
door V700 register
We hebben zojuist een arrangementje geboekt bij van der Valk in Groningen (52,50 pp, driegangendiner, ontbijt en slapen)
Wij komen dus uitgerust en uitgeslapen aan bij de toertocht.
Zijn er nog meer mensen 's avonds in Groningen, eventueel wat afspreken in de hotel bar???
<cite>Maarten de Rijke, Lidnr 25,</cite>
<cite>740 Turbo Intercooler, MJ'90, Zilver Metallic, 16" Hydra,</cite>
<cite>V70 2.5 TDi, MJ 2001, Black Stone, 17" Amalthea</< /> </cite>
Beantwoord door V700 register in topic Wij zijn van de partij
We hebben zojuist een arrangementje geboekt bij van der Valk in Groningen (52,50 pp, driegangendiner, ontbijt en slapen)
Wij komen dus uitgerust en uitgeslapen aan bij de toertocht.
Zijn er nog meer mensen 's avonds in Groningen, eventueel wat afspreken in de hotel bar???
<cite>Maarten de Rijke, Lidnr 25,</cite>
<cite>740 Turbo Intercooler, MJ'90, Zilver Metallic, 16" Hydra,</cite>
<cite>V70 2.5 TDi, MJ 2001, Black Stone, 17" Amalthea</< /> </cite>
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-09-2005 19:31 #1118728
door V700 register
Mijn vrouw en ik zullen ook van de partij zijn. We zullen er 's avonds niet bij zijn, we wonen namelijk redelijk dichtbij(Friesland).
Nu maar hopen op een beetje lekker weer.
Groetjes Harnt en Christina
Beantwoord door V700 register in topic Wij ook!
Mijn vrouw en ik zullen ook van de partij zijn. We zullen er 's avonds niet bij zijn, we wonen namelijk redelijk dichtbij(Friesland).
Nu maar hopen op een beetje lekker weer.
Groetjes Harnt en Christina
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-09-2005 00:31 #1118736
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Wolvega is ook van de
Wolvega is ook van de partij. Helaas niet de gehele dag omdat we nog op kraamvisite moeten in de stad Groningen. Mijn 760-Turbo is weer klaar en het verbruik op gas valt echt wel mee.
Groet,
Roger
Groet,
Roger
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-09-2005 00:15 #1118768
door V700 register
Hallo Volvisten,
wil aub iederen die zich heeft opgegeen voor de rondrit of van plan is alsnog te komen via een prive message aan mij doorgeven met hoeveel personen men komt. de bakker wacht op de bestelling.
opgave uiterst tot woensdag avond,
Groet,
Helmut
I hobs oda i hobs net
Beantwoord door V700 register in topic OPROEP DRINGEND !!!!!
Hallo Volvisten,
wil aub iederen die zich heeft opgegeen voor de rondrit of van plan is alsnog te komen via een prive message aan mij doorgeven met hoeveel personen men komt. de bakker wacht op de bestelling.
opgave uiterst tot woensdag avond,
Groet,
Helmut
I hobs oda i hobs net
Moderators: Jerry Stam