carburateur 2b5 of 2b7 ?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-04-2017 10:24 #1106627
door V700 register
carburateur 2b5 of 2b7 ? is gemaakt door V700 register
Beste form vrienden ,
ik heb Volvo 740 Gl aut Bj 86 ,.
door te Gas systeem zijn mijn CB werk niet ( na uitzoek werk kom ik achter dat ik pierenburg 2B5 volgens monteur ellende uitvoering
.,
momenteel heb ik paar opties nieuwe kopen van uitvoering Weber kosten 600 euro via BCCP zeer slechte service trouwens.
of 2B7 pas deze wel
heeft iemand meer ervaring of andere optie zoals andere cb plaatsen en complete spruitstuk uithalen enz
graag helpen.
ik heb Volvo 740 Gl aut Bj 86 ,.
door te Gas systeem zijn mijn CB werk niet ( na uitzoek werk kom ik achter dat ik pierenburg 2B5 volgens monteur ellende uitvoering

momenteel heb ik paar opties nieuwe kopen van uitvoering Weber kosten 600 euro via BCCP zeer slechte service trouwens.
of 2B7 pas deze wel
heeft iemand meer ervaring of andere optie zoals andere cb plaatsen en complete spruitstuk uithalen enz
graag helpen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Chris Boessenkool
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-04-2017 13:06 #1436436
door Chris Boessenkool
Beantwoord door Chris Boessenkool in topic onduidelijk
Het zou helpen als je wat duidelijker schrijft.
Zoek een andere monteur, eentje die wel verstand heeft van carburateurs. Een pierburg 2b5 of 2b7 is niet moeilijker dan een andere doorsnee carb. Er zit iets meet vacuumbediend op, maar dat is met wat logisch verstand goed te doorgronden.
De Pierburg is zuinig en daar loopt t blok erg mooi op l. Een Weber is lomp, blok loopt ruw en onzuinig. Weet wat je doet...
Zoek een andere monteur, eentje die wel verstand heeft van carburateurs. Een pierburg 2b5 of 2b7 is niet moeilijker dan een andere doorsnee carb. Er zit iets meet vacuumbediend op, maar dat is met wat logisch verstand goed te doorgronden.
De Pierburg is zuinig en daar loopt t blok erg mooi op l. Een Weber is lomp, blok loopt ruw en onzuinig. Weet wat je doet...
- Gerben Mol
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-04-2017 13:16 #1436439
door Gerben Mol
Beantwoord door Gerben Mol in topic Ombouwen
Sloper zoeken met een LH systeem en die van jou ombouwen is ook een optie..
Dan heb je injectie.
Groeten,
Gerben
Dan heb je injectie.
Groeten,
Gerben
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-04-2017 13:20 #1436488
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic rubbertjes slangetjes knietjes controleren
Meestal lekken die. Op de auto zie het niet goed. Allemaal eraf halen en goed controleren. Helpt meestal een hoop en zijn niet duur. Ook het knietje aan het spruitstuk naar de ontsteking.
Als de auto nadieselt heeft meestal iemand het paarse slangetje losgetrokken op de linker veerpoot.
Rob
Als de auto nadieselt heeft meestal iemand het paarse slangetje losgetrokken op de linker veerpoot.
Rob
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-04-2017 00:20 #1436543
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Anderen
Hallo Eddy
Deze carburateur is ook door andere fabrikanten op hun motoren geschroefd, dus je hoeft je niet tot Volvomonteurs te beperken.
groetjes
Mathy
Deze carburateur is ook door andere fabrikanten op hun motoren geschroefd, dus je hoeft je niet tot Volvomonteurs te beperken.
groetjes
Mathy
Moderators: Jerry Stam