welke oliedrukmeterzender
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-06-2015 20:50 #1103931
door V700 register
welke oliedrukmeterzender is gemaakt door V700 register
Mensen na.v. een eerser topic over het plaatsen van een oliedruk- en temperatuurmeter ben ik ook aan het zoeken gegaan. Ben uitgekomen bij de klassieke dubbele meter van Smiths.
Nu rest alleen de vraag, welke oliedruk- en temperatuurzender moet daarbij?
Mij lijkt het verstandigste om de te nemen die bij de meter horen, de vraag is dan alleen hoe je die op het blok van een 960 krijgt.
Iemand een werkzame oplossing?
Gr. Joop
Nu rest alleen de vraag, welke oliedruk- en temperatuurzender moet daarbij?
Mij lijkt het verstandigste om de te nemen die bij de meter horen, de vraag is dan alleen hoe je die op het blok van een 960 krijgt.
Iemand een werkzame oplossing?
Gr. Joop
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-06-2015 00:59 #1418978
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ook benieuwd
Hoi Joop,
Misschien bedoel je mijn draadje '<a href=" volvo700vereniging.nl/electro/oliedruk-m...aat-ideeën-en-meters ">Oliedruk meten 960: ...'? Ik ben ook benieuwd naar de maten van het draad. Twijfel nog steeds aan een extra ring bij het oliefilter, of een driewegstuk op de plek van de oliedruksensor.
Benieuwd naar de antwoorden, en naar jouw vorderingen natuurlijk!
Misschien bedoel je mijn draadje '<a href=" volvo700vereniging.nl/electro/oliedruk-m...aat-ideeën-en-meters ">Oliedruk meten 960: ...'? Ik ben ook benieuwd naar de maten van het draad. Twijfel nog steeds aan een extra ring bij het oliefilter, of een driewegstuk op de plek van de oliedruksensor.
Benieuwd naar de antwoorden, en naar jouw vorderingen natuurlijk!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-06-2015 13:03 #1419005
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Beste mensen, jullie hoeven
Beste mensen, jullie hoeven niet te reageren. Kijk welm mee veder bij Dre,
gr. Joop
gr. Joop
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-06-2015 18:49 #1419016
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Smiths
Hé weer Joop,
Prima! Wel benieuwd overigens naar jouw meter. Kun je daar een link van posten, of een foto? In dit draadje of in de mijne? Volgens mij heb ik die ook de revue laten passeren. De oudere meters van Smiths sluit je overigens aan met een olieleiding tot aan/in de meter. Heb jij er zo één of een nieuwere?
Prima! Wel benieuwd overigens naar jouw meter. Kun je daar een link van posten, of een foto? In dit draadje of in de mijne? Volgens mij heb ik die ook de revue laten passeren. De oudere meters van Smiths sluit je overigens aan met een olieleiding tot aan/in de meter. Heb jij er zo één of een nieuwere?
Moderators: Jerry Stam