S90 valt uit bij koude start (opgelost)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Oh ja nog even vermelden dat het de benzine uitvoering is.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen Post
-
- Nieuw lid
-
Uiteindelijk bleek dat aan de brandstofdrukregelaar te liggen.
Maar dan zie ik even geen verband waarom jous S90 dan allen op het werk doet en niet thuis. Vreemd.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ondanks dat ik een technische opleiding heb genoten zijn niet alle zaken vanzelfsprekend voor mij Hoe kan ik dit testen zonder ingrijpende dingen te hoeven doen aangezien ik beperkt ben in middelen.Eentje die ik zelf kan verzinnen is de wielen even rechtzettenhenk 940LPT schreef : Of die wieluitslag er mee van doen heeft is natuurlijk makkelijk uit te testen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
Dus bij wegrijden, na 8 uur stilstand, zou de leiding wat meer 'leeg' kunnen zijn en eerst weer 'gevuld'moeten worden dan bij het thuis parkeren. (dat is met toeren aanrijden en uitzetten.)
Probeer op je werk eens op de 'begane grond' te parkeren zou ik denken
(zit even hardop mee na te denken...)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Over die wieluitslag: volgens mij hoeft de pomp niet extra hard te werken bij maximale uitslag 'met de handen los', tenzij je het stuur maximaal houdt terwijl je de motor uitzet. Dus als je 't stuur niet maximaal houdt terwijl je weer start, werkt de pomp volgens mij gewoon hetzelfde als bij rechtuit. Het is tenslotte STUUR-bekrachtiging en niet WIELUITSLAG-bekrachtiging (zeg ik met m'n simpele verstand); volgens mij werkt de stuurbekrachtigingspomp dus alleen harder bij beweging van het stuur.
Maar die van minder benzinetoevoer door hellend vlak vin'k ook nog niet zo'n slechte.Dat wordt trial-and-error denk ik?
Zat nog even te denken aan iets van hoogfrequente storing (poortopener die stoort op de auto of iets dergelijks?) maar deze storing lijkt niets met hoogfrequent-elektronica te maken te hebben.Mmmm, ben benieuwd.