inhouden benzine

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-12-2013 21:03 #1099957 door V700 register
inhouden benzine is gemaakt door V700 register
Gister het LPG uit de 760 gehaald. en voorheen liep hij goed op benzine maar zins een maand ofzo niet meer.
Ik eb nu allse er uit en orgineel aangesloten. bij het gasgeven ging hij heel erg stotteren. Nu heb ik de lmm vervangen loopt hij voor 90% goed. ik eb ook geen fout codes. het enige is nu dat als je wil optrekken er bij het gasgeven even niks gebeurt en daarna gaat hij pas. als je eenmaal rijd is er niks meer aan de hand alleen bij stilstand vooral als hij koud is. stationaire loot hij ook een beetje onregelmatig. cis klep al schoon gemaakt. ik heb ook de gasklep schakelaar vervangen. op lpg liep hij als een zonnetje dus de ontsteking kan ik uitsluiten.
wie heeft er tips.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-12-2013 22:41 #1399478 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Leidingen vervuild?
Al eens een middel als Forté (nog wat) bij de benzine gedaan? Klinkt alsof de benzine wel bij de motor en dergelijke kan komen. Bij gasgeven wordt er natuurlijk meer benzine gevraagd dan bij stationair. De hogere druk in de benzinepomp en bijbehorende leidingen zal bij gasgeven hoger zijn dan bij stationair. Misschien heel simpel voorgesteld maar ik moet denken aan een verstopte neus. Ademhalen wordt moelijker, even de neus snuiten en de doorgang is weer vrij.
Heb je bij het verwijderen van de lpg installatie geen vacuumslangetje vergeten? Dat zou de verklaring kunnen zijn van het even inhouden bij gasgeven en dat de motor dan toch 'oppakt'
succes!
Marcel

• P.J. Bus
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-12-2013 23:07 #1399479 door P.J. Bus
Beantwoord door P.J. Bus in topic oude benzine?
Bij mijn collega met PRV motor was het een combinatie van oude benzine in combinatie van de leidingen een goed 'schoonspoelen' met benzine....hoe langer op nieuwe benzine des te mooier hij uiteindelijk ging lopen. Misschien ook de benzine injectoren vuil...?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-12-2013 23:42 #1399516 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Vandaag is de auto voor de
Vandaag is de auto voor de keuring geweest. Dit kon helaas niet in de huurt dus de auto kon ff flink doorgeblazen worden. Ook flink wat nieuwe bensine er in. En op de heenweg ging het allemaal steeds lekkerder. Terug ook. Maar dan kom je in de stad en zet je hem een paar keer uit dan trekt hij weer traag op. Het lijkt ook net of hij in z'n 2 weg wil soms. Het is een automaat. Verder geen electronica dus daar kan het niet aan liggen.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC