Wat is dit? op zoek naar temperatuursensor

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-11-2013 16:39 #1099481 door V700 register
Wat is dit? op zoek naar temperatuursensor is gemaakt door V700 register
Mijn temperatuurmeter heeft na het schoonspuiten van de motor met een hoge drukspuit kuren. Dan weer blijft ie koud staan, dan weer op het midden, etc. Nooit boven het midden overigens.

Nu wil ik om te beginnen nagaan of de sensors nog wel goed vast zitten, of ik deze niet heb losgespoten. ik kan alleen slecht de sensor onderscheiden aan de rechterkant van het blok.

Wel hangt het onderdeel van bijgevoegde foto er een beetje los bij. kan iemand mij duiden wat dit is? wellicht de temp sensor?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-11-2013 16:49 #1397092 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Je hebt er twee
Je hebt er twee hè, dat weet je?
Eentje voor de aanduiding in je dash (onder inlaatpoort 1-2)en de andere voor de gegevens naar je LH2.4, die zit onder inlaatpoort 3-4 en heeft dezelfde stekker, als die op je foto.
Die op de foto, komt mij niet bekend voor.
Overigens zit er tegen je blok nog een sensor (onder poort 2), de knock-sensor, die is rond met connector schuin naar boven gericht.(niet dat je daar iets mee moet, maar dan weet je dat ie er zit en wat het is.
Dat de aanduiding in je dash niet goed is, is geen ramp, heeft geen invloed op de LH.Zou die voor de LH stuk zijn, krijg je in 1 van de 10 gevallen een lambda lampje in je tellerbak.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC