De eerste paar honderd meter loopt de moter hortend en stotend....
- V700 register
- Nieuw lid
-
Start gewoon, maar de eerste paar honderd meter loopt de moter hortend en stotend.... daarna als een zonnetje, en om het leuk te maken: soms doet ie het direct prima.
Andere LMM geprobeert; blijft hetzelfde.
Heeft iemand een suggestie?
Groeten uit mooi Schoorl
Jan
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Timen Smit
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Hoi Timen,wp001 schreef : Het zou de temperatuurssensor ECU wel eens kunnen zijn. De sensor zit onder het inaatspruitstuk bij de derde cilinder.
Het ging even goed nadat ik een nieuwe inlaatpakking had gemonteerd...maar het is weer mis, dus mijn vraag is: kan jij de temperatuurssensor ECU leveren en wat kost het?
Je zegt dat hij bij de derde cilinder zit... 3e cilinder van voor of vanaf achter? Je merkt het al, ik ben een amateur die het graag allemaal wil leren
Groet, Jan
- Hein Wolda
- Nieuw lid
-
- Leon Doensen
- Nieuw lid
-
Ik zou het ontstoringsrelais checken(meten of er bij de injectoren wel spanning komt) en anders vervangen(of doorsolderen). Is een goedkope handeling om dàt alvast uit te sluiten.scorlo schreef : Problemen met mijn 940 LPT 2.3 estate 98 op benzine.....en dat met de eerste zomerse dagen..
Start gewoon, maar de eerste paar honderd meter loopt de moter hortend en stotend.... daarna als een zonnetje, en om het leuk te maken: soms doet ie het direct prima.
Andere LMM geprobeert; blijft hetzelfde.
Heeft iemand een suggestie?
Groeten uit mooi Schoorl
Jan