Loopt niet stationair op benzine
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-05-2013 08:43 #1097658
door V700 register
Loopt niet stationair op benzine is gemaakt door V700 register
Hoi,
mijn Volvo 740 loopt super op gas. Nu wil hij niet staionair lopen op benzine. Bij de garage geweest en die zei dat aan de onderkant van de carburateur is los zat??? (ik versta hem ook heel slecht, goeie vent, goeie monteur) Ik weet dat er revisie setjes zijn voor een Pieburg 2B5. Zou dit het probleem oplossen en is het moeilijk om de carburateur zelf te reviseren??? Is er iemand in de buurt van Zwolle die zou kunnen helpen???
Inmiddels is mijn 740 werkelijk een plaatje aan het worden. Compleet leren interieur incl hoge bank (valt reuze mee om die erin te zetten als je het weet, koste me wel wat tijd om het uit te zoeken). Al het plastic vernieuwd. Super.
Bob Billows
mijn Volvo 740 loopt super op gas. Nu wil hij niet staionair lopen op benzine. Bij de garage geweest en die zei dat aan de onderkant van de carburateur is los zat??? (ik versta hem ook heel slecht, goeie vent, goeie monteur) Ik weet dat er revisie setjes zijn voor een Pieburg 2B5. Zou dit het probleem oplossen en is het moeilijk om de carburateur zelf te reviseren??? Is er iemand in de buurt van Zwolle die zou kunnen helpen???
Inmiddels is mijn 740 werkelijk een plaatje aan het worden. Compleet leren interieur incl hoge bank (valt reuze mee om die erin te zetten als je het weet, koste me wel wat tijd om het uit te zoeken). Al het plastic vernieuwd. Super.
Bob Billows
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-05-2013 16:41 #1387299
door G.J.M. Molenaar (GAST)
Beantwoord door G.J.M. Molenaar (GAST) in topic afstellen
Leuk Bob, dat je zo enthousiast bent. Even lid worden van de vereniging en dan een sleuteldag gaan bezoeken. Er zijn daar vast wel medeleden die je dan zullen adviseren of zelfs zullen helpen. Velen weten meer dan één.
Succes en veel plezier met je ("lederen") 740 !
Succes en veel plezier met je ("lederen") 740 !
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-05-2013 11:10 #1387336
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic stationair afsluiter
Er zit een stationair afsluiter op de carb. Ding zit rechts onder bij de carb. Er zit een paars slangetje aan. Volg dat slangetje naar het schakelklepje op de linker voorpoot. Daar lostrekken en dan staat de afsluiter altijd open. Probeer dat eerst eens.
Succes Rob
Succes Rob
Moderators: Jerry Stam