Stotteren
- V700 register
- Nieuw lid
-
De versnellingspook gaat dan ook te keer.

Als het droog is buiten doet ie perfect....
Wat zou dat kunnen zijn?
Groet!
Oh ja ik rij op LPG
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Conttroleer de verdelerkap en de bougiekabels eens, door als het droog weer is met een bloemenspuit voorgaande delen nat te spiiten.
Dan ben je er snel genoeg achter waar de oorzaak zit.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Groeten Chris
- V700 register
- Nieuw lid
-
Bij voorkeur in het donker, dan zie je meteen waar die vonkt, mochten het de kabels zijnJohan de Jongh schreef : Begin eerst met de basis.
Conttroleer de verdelerkap en de bougiekabels eens, door als het droog weer is met een bloemenspuit voorgaande delen nat te spiiten.
Dan ben je er snel genoeg achter waar de oorzaak zit.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ondanks de kou vandaag met de plantenspuit in de weer geweest en toen ik de bobinekabel nat spoot ging ie raar doen. Viel zelfs uit.
Dus maar gelijk een nieuwe bobine kabel en nieuwe bougiekabels erop. Verdeelkap, rotor en bougies had ik een maand geleden al vervangen.
Hij start sneller en rijdt lekkerder.
Het lijkt wel of ie pittiger is geworden maar ik zal het me wel inbeelden

Bedankt voor al jullie tips en adviezen!
- Ries van Lomwel
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik denk het rubber aan de paravent wat de motorkap aan de achterkant af moet sluiten. Als dat lekt boven de verdeler kan dat wel voor problemen zorgen.RVL schreef : Chris, welk rubber en welk rooster bedoel jij nu eigenlijk? Ik ben nu wel nieuwsgierig.
- Hedwig Lambrechts
- Nieuw lid
-
Bij zware regenval en ook bij het wassen van de wagen heb ik dat ook voorgehad met de 780 B230FT.Stotteren tot stilvallen en pas na een tijdje terug starten.Na een hele tijd zoeken bleek de verdeler helemaal nat te zijn. Een nieuwe rubber aangebracht en probleem opgelost.Pietjeprecies schreef :
Ik denk het rubber aan de paravent wat de motorkap aan de achterkant af moet sluiten. Als dat lekt boven de verdeler kan dat wel voor problemen zorgen.RVL schreef : Chris, welk rubber en welk rooster bedoel jij nu eigenlijk? Ik ben nu wel nieuwsgierig.
Groeten,Hedwig