Verschil tussen een B230A en een B230F
- Fred Schukkink (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-08-2012 15:09 #1094074
door Fred Schukkink (GAST)
Verschil tussen een B230A en een B230F is gemaakt door Fred Schukkink (GAST)
Hallo alle maal, ik heb een vraag m.b.t motorblokken.
Wat is het verschil tussen een B230A en een B230F?
Dit omdat ik een A blok in de auto heb en een F blok met injectie in de schuur heb staan.
Aangekocht om mocht mijn A blok de geest geven te kunnen wisselen.
En daarbij de carburateur over te zetten.
Nu hoorde ik dat het F blok beter functioneerd met de injectie, ik heb hier geen ervaring mee.
Ben een redelijke sleutelaar maar met injectie weinig of geen ervaring.
Groet Fred
Wat is het verschil tussen een B230A en een B230F?
Dit omdat ik een A blok in de auto heb en een F blok met injectie in de schuur heb staan.
Aangekocht om mocht mijn A blok de geest geven te kunnen wisselen.
En daarbij de carburateur over te zetten.
Nu hoorde ik dat het F blok beter functioneerd met de injectie, ik heb hier geen ervaring mee.
Ben een redelijke sleutelaar maar met injectie weinig of geen ervaring.
Groet Fred
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-08-2012 15:19 #1365839
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik heb zomaar het vermoeden
Ik heb zomaar het vermoeden dat het blok in de basis(onderblok en kop)gewoon hetzelfde is, alleen dan met een injectiesysteem en bijbehorende sensoren en ECU.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-08-2012 16:18 #1365842
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Andere kop
Ik heb een B230K met carberateur en daar zit een speciale kop op.
- Gerben Mol
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-08-2012 23:06 #1365869
door Gerben Mol
Beantwoord door Gerben Mol in topic Er zijn wel verschillen
Verschillen zijn er wel.
Mijn kennis is beperkt...dus of het allemaal klopt weet ik niet..