Vakantie HELP 960
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-08-2012 19:33 #1365565
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic hoi frank was niet negatief
hoi frank was niet negatief bedoeld. Ik stel voor dat je na de vakantie even in de polder langskomt , de auto maken moet voor veel minder kunnen dan 1000 euro!
gr jg
hopenlijk heb je nog een leuke vakantie!!
gr jg
hopenlijk heb je nog een leuke vakantie!!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-08-2012 21:12 #1365585
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic .
Jan Geert, onderdelen zijn al besteld door de garage.Mijn vader heeft daar akkoord voor gegeven ( zijn auto ).Onderdelen zullen prijzig zijn ( orgineel spul ), maar het inbouwen zal ook het prijskaartje hebben.We wachten gewoon af wat de garage er aan kan doen.Maar bedankt voor je berichtje ( PB ).
Vakantie hopen we ook dat het nog goed gaat komen.Als de ANWB nou even mee wilt werken zou dat niet verkeerd zijn.( te kleine auto gekregen, en laten ons dagen lang wachten omdat hun onze gegevens kwijt zijn ).Maargoed.. vanaf woensdag moet het weer beter gaan worden..Dat maakt het al stukken beter ( inplaats een trui aan ).
Vakantie hopen we ook dat het nog goed gaat komen.Als de ANWB nou even mee wilt werken zou dat niet verkeerd zijn.( te kleine auto gekregen, en laten ons dagen lang wachten omdat hun onze gegevens kwijt zijn ).Maargoed.. vanaf woensdag moet het weer beter gaan worden..Dat maakt het al stukken beter ( inplaats een trui aan ).
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-08-2012 20:31 #1366147
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic .
Zo.. nu 2 weken verder is de auto vandaag opgehaald.Eerst zeeeeeer veel vermoeiend gezeik gehad met de ANWB ( wachten wachten.. verkeerde huurauto's gekregen ( niet gekregen ), Ford Focus --> Renault Trafic --> VW Sharan...En 3 dagen de VW gehad die wel in orde was ( gelijkwaardig, en ''vrij'' was ) konden we onze 960 ophalen.Rekening was 1***,** ( minder dan we hadden verwacht ) en we kregen een kleine 800,- euro korting wegens het lange wachten !!!!!Auto rijdt weer, heeft div nieuw matriaal gekregen ( kleinmatriaal is zelfs niet mee berekend !! ).Garage in Zirl Oostenrijk heeft goed zijn best gedaan.
Nu maar afwachten of de Rail inderdaad dicht blijft, anders kan ik hem toch nog van je overnemen Jan Geert !!Onze vakantie heeft al met al goed gedraaid, nu nog een paar daagjes en dan helaas weer terug, dan kunnen we het vakantie drama van mijn Oom en Tante aan horen.( 2,5 week geleden in Zwitserland is hun S60 van 2009 en hun C30 van 2010 met grote hagelstenen gemarteld ( AUW ) Gelukkig is dat verzekeringswerk.
Nu maar afwachten of de Rail inderdaad dicht blijft, anders kan ik hem toch nog van je overnemen Jan Geert !!Onze vakantie heeft al met al goed gedraaid, nu nog een paar daagjes en dan helaas weer terug, dan kunnen we het vakantie drama van mijn Oom en Tante aan horen.( 2,5 week geleden in Zwitserland is hun S60 van 2009 en hun C30 van 2010 met grote hagelstenen gemarteld ( AUW ) Gelukkig is dat verzekeringswerk.
Moderators: Jerry Stam