Volvo 850 automaat - in Drive bij stilstaan en rem ingedrukt trekt de auto af en toe naar voren
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-07-2012 16:42 #1093586
door V700 register
Volvo 850 automaat - in Drive bij stilstaan en rem ingedrukt trekt de auto af en toe naar voren is gemaakt door V700 register
Ik heb een Volvo 850 T5 2.3 automaat.
als ik b.v. bij de stoplicht stil sta met de schakelaar in Drive en de rem helemaal ingedrukt (natruurlijk), maakt de auto af en toe korte trekjes naar voren.
alsof de koppeling af en toe het los laat. Wat zou het probleem kunnen zijn? Alvast bedankt.
als ik b.v. bij de stoplicht stil sta met de schakelaar in Drive en de rem helemaal ingedrukt (natruurlijk), maakt de auto af en toe korte trekjes naar voren.
alsof de koppeling af en toe het los laat. Wat zou het probleem kunnen zijn? Alvast bedankt.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-07-2012 17:06 #1363099
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Denk dat je op t verkeerde
Denk dat je op t verkeerde forum zit.....
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-07-2012 17:08 #1363100
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Lijkt
De auto hoort een beetje naar voren te willen trekken als je m in D hebt, en de rem niet ingedrukt hebt. Nog langzamer dan stapvoets. Als je de remt intrapt maar hij toch naar voren gaat lijkt me dat je remmen niet goed zijn. Als de trekktracht naar voren niet constant is (maar rukken geeft) lijkt me dat je bak niet helemaal lekker is. Overigens kun je je vraag denk ik beter op een algemeen Volvo forum, of het 850 forum stellen. Deze site richt zich op de modellen uit de Volvo 700 serie (740/760, 780, 940/960 en S/V90). Technisch zijn er overeenkomsten, maar vooral verschillen. 700 serie is achterwielaangedreven en de 850 voorwiel, aandrijflijnen verschillen dus ook behoorlijk.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-07-2012 20:37 #1363121
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Fwd: volvo 850
Dank voor je antwoord en de verwijzing.
Ik heb het niet goed uitgelegd. Natuurlijk wilt de automaat naar voren. de rem houdt de auto tegen.
ik heb vandaag beter gekeken en tot conclusie gekomen dat hij niet trekt, maar dat er af en toe een bonk geluid (ik vermoed uid de schakelmechanisme) komt alsof de schakelaar met iets bezig is. ineens dus.
ik ga even de volvo 850 forum opzoeken.
Ik heb het niet goed uitgelegd. Natuurlijk wilt de automaat naar voren. de rem houdt de auto tegen.
ik heb vandaag beter gekeken en tot conclusie gekomen dat hij niet trekt, maar dat er af en toe een bonk geluid (ik vermoed uid de schakelmechanisme) komt alsof de schakelaar met iets bezig is. ineens dus.
ik ga even de volvo 850 forum opzoeken.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-07-2012 21:25 #1363129
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Volvo-forum
Je zou het ook nog op <a href="
www.volvo-forum.nl
">
www.volvo-forum.nl
kunnen proberen. Succes!
Moderators: Jerry Stam