ervaring met volvo 745 turbo 1986 met lpg
- Joseph Diks
- Senior lid
-
Minder
Meer
01-05-2012 19:57 #1357215
door Joseph Diks
Beantwoord door Joseph Diks in topic De meeste turbo's in
De meeste turbo's in Frankrijk zijn met een 2 ltr ET blok uitgevoerd.
De VIN analyse heeft me al vaker in de steek gelaten. Dus daar
Let ik niet vaak op/denk ik niet aan.
Maar natuurlijk kan er een moderne LPG in. Maar reken wel op vanaf 1800 EUR prijzen bij de bekende inbouwers. Vergelijk naar 1000 EUR is zinloos omdat die niet in een turbo thuishoren.
Er zijn wel systemen voor dat geld te vinden maar dat zal een redelijke inspanning van jezelf of bekenden tegen een laag tarief vergen.
Succes,
Opm. Rijdt lekker zo'n 745 Turbo.!!!
De VIN analyse heeft me al vaker in de steek gelaten. Dus daar
Let ik niet vaak op/denk ik niet aan.
Maar natuurlijk kan er een moderne LPG in. Maar reken wel op vanaf 1800 EUR prijzen bij de bekende inbouwers. Vergelijk naar 1000 EUR is zinloos omdat die niet in een turbo thuishoren.
Er zijn wel systemen voor dat geld te vinden maar dat zal een redelijke inspanning van jezelf of bekenden tegen een laag tarief vergen.
Succes,
Opm. Rijdt lekker zo'n 745 Turbo.!!!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-05-2012 07:32 #1357328
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Als je daar een auto wilt
Als je daar een auto wilt kppen let dan goed op!!! Keer de auto binneste buiten. De kreet roest vrij betekend daar niet heel veel.
Any hoe, suc6
Any hoe, suc6
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-05-2012 22:15 #1358177
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic dank
hallo een ieder
dank voor jullie reacties, waarschijnlijk rijdt ik er morgen naar toe
ronny
dank voor jullie reacties, waarschijnlijk rijdt ik er morgen naar toe
ronny
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-05-2012 22:43 #1358179
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Gerard
Succes. Gerard heeft een vlotte babbel en is een topverkoper. Helaas voel ik me redelijk beduveld met een aankoop bij hem. Auto's worden zeer ver boven de werkelijke prijs van de hand gedaan nadat ze 'profesorisch' cometisch zijn opgeknapt.
- Jan Snijder
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-05-2012 22:51 #1358182
door Jan Snijder
Beantwoord door Jan Snijder in topic Zelfde ervaring.
Ik heb dezelfde ervaring als jij, Henk. In 2001 bood hij een MB 280se aan voor veel geld en volgens zijn zeggen in topstaat.
Gelukkig had ik genoeg kennis van zaken om vast te stellen dat die topstaat totaal niet reeël was. De beste man probeerde met allerlei uitvluchten en gladde praatjes zijn mooiere voorstelling van zaken goed te praten.
Ik heb voor hetzelfde geld destijds elders een Benz gekocht die wel in echte topstaat verkeerde en waarmee ik na ruim 11 jaar nog steeds heel tevreden ben. ( zie het fotoalbum van de laatste taxatiedag in Utrecht)
Voor mij dus geen ritten meer naar Wolvega, hoe aanlokkelijk de aangeprezen koopwaar ook wordt gepresenteerd. Ik weet beter.
Groeten, Jan.
Gelukkig had ik genoeg kennis van zaken om vast te stellen dat die topstaat totaal niet reeël was. De beste man probeerde met allerlei uitvluchten en gladde praatjes zijn mooiere voorstelling van zaken goed te praten.
Ik heb voor hetzelfde geld destijds elders een Benz gekocht die wel in echte topstaat verkeerde en waarmee ik na ruim 11 jaar nog steeds heel tevreden ben. ( zie het fotoalbum van de laatste taxatiedag in Utrecht)
Voor mij dus geen ritten meer naar Wolvega, hoe aanlokkelijk de aangeprezen koopwaar ook wordt gepresenteerd. Ik weet beter.
Groeten, Jan.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-05-2012 11:29 #1358290
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic hoi
ben gisteren bij deze auto geweest, verhaal omtrent een keiharde auto klopt exact.
maar het gaat niet mijn auto worden, ook al vond er een behoorlijke prijsdrop plaats.
auto moet geheel gespoten worden, alle liggen delen heb blanke lak problemen, zijkant heeft veel franse deukjes en krasjes, bumpers zijn beschadigd, hemel is defect alle lampen hebben barsten en scheuren, bekleding is smoezelig.
al met al dus wel een keiharde auto maar veel te veel werk voor me, al ging de prijs flink omlaag.
ik denk als ik een bod daaronder gedaan had was ik eigenaar.
ronny
maar het gaat niet mijn auto worden, ook al vond er een behoorlijke prijsdrop plaats.
auto moet geheel gespoten worden, alle liggen delen heb blanke lak problemen, zijkant heeft veel franse deukjes en krasjes, bumpers zijn beschadigd, hemel is defect alle lampen hebben barsten en scheuren, bekleding is smoezelig.
al met al dus wel een keiharde auto maar veel te veel werk voor me, al ging de prijs flink omlaag.
ik denk als ik een bod daaronder gedaan had was ik eigenaar.
ronny
- Wytze Broerze
-
- Junior lid
-
Minder
Meer
13-05-2012 11:54 #1358293
door Wytze Broerze
Beantwoord door Wytze Broerze in topic prijsdrop, laag bod
Waar hebben we het dan over?
Moderators: Jerry Stam