motor verzuipt, motor niet aan de praat te krijgen
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-01-2012 19:15 #1091151
door V700 register
motor verzuipt, motor niet aan de praat te krijgen is gemaakt door V700 register
Hallo,
ik heb een 740 van bwjr 86, met mechanische injectie, motor is niet aan de praat te krijgen op benzine, heeft goed gelopen, bij de gas inbouwer neergezet, nadien niet meer te of lopen op benzine, blijkt dat ie veel te veel benzine krijgt, bougies nat, bij het op contact zetten lijkt het of ie even aan wil spriingen 4 a 5 seconden daarne helemaal dood geen enkele rectie meer, bij het op gas lopen geprobeerd hoog in de touren te draaien 5000 toeren overschakelen op benzine, geen enkele reactie valt kompleet dood. relaiseruit kabeltje ertussen zodat pompp loopt, dan is de motor alleen aan de praat te houden door draaden aan elkaar te houden weer los weer aan elkaar weer los ga zoo maar door te lang aan elkaar krijgt ie denk ik teveel en te kort aan elkaar krijg ie geen benzine aanvoer slaat ie ook af.bij het op contact zetten hoor je even een joelend geluid onder motorkap, tot ie op druk is. de retour slang loopt wel benzine uit als de pomp laat lopen zonder dat motor loopt maar loopt niet erg hard, kan drukventiel op retour leiding kapot zijn, waar zit dat ventiel op de retour leiding,. zodat ie te veel druk opbouwd nergens met benzine heen kan en daardoor maar benzine inspuit in de cylinders. of ksn er een plunjer blijven hangen in de mechanise verdeel unit voor benzine en lucht. of kan koud warme start er iets mee te maken hebben, klep onder rubberen bol beweegt gewoon losjes wie weet er raad? Hoor het graag als iemand iets weet. gr. jeroen
[mod-edit: Verplaatst naar benzine-motoren forum. The International Volvo 700/900 forum is bedoeld voor niet Nederlands sprekende bezoekers]
ik heb een 740 van bwjr 86, met mechanische injectie, motor is niet aan de praat te krijgen op benzine, heeft goed gelopen, bij de gas inbouwer neergezet, nadien niet meer te of lopen op benzine, blijkt dat ie veel te veel benzine krijgt, bougies nat, bij het op contact zetten lijkt het of ie even aan wil spriingen 4 a 5 seconden daarne helemaal dood geen enkele rectie meer, bij het op gas lopen geprobeerd hoog in de touren te draaien 5000 toeren overschakelen op benzine, geen enkele reactie valt kompleet dood. relaiseruit kabeltje ertussen zodat pompp loopt, dan is de motor alleen aan de praat te houden door draaden aan elkaar te houden weer los weer aan elkaar weer los ga zoo maar door te lang aan elkaar krijgt ie denk ik teveel en te kort aan elkaar krijg ie geen benzine aanvoer slaat ie ook af.bij het op contact zetten hoor je even een joelend geluid onder motorkap, tot ie op druk is. de retour slang loopt wel benzine uit als de pomp laat lopen zonder dat motor loopt maar loopt niet erg hard, kan drukventiel op retour leiding kapot zijn, waar zit dat ventiel op de retour leiding,. zodat ie te veel druk opbouwd nergens met benzine heen kan en daardoor maar benzine inspuit in de cylinders. of ksn er een plunjer blijven hangen in de mechanise verdeel unit voor benzine en lucht. of kan koud warme start er iets mee te maken hebben, klep onder rubberen bol beweegt gewoon losjes wie weet er raad? Hoor het graag als iemand iets weet. gr. jeroen
[mod-edit: Verplaatst naar benzine-motoren forum. The International Volvo 700/900 forum is bedoeld voor niet Nederlands sprekende bezoekers]
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Gerben Mol
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-01-2012 19:33 #1345837
door Gerben Mol
Beantwoord door Gerben Mol in topic Terug
Als het is zo dat ie voor de gasinbouw Wel Goed liep op Benzine en na de gasinbouw Niet meer op benzine wou lopen. Moet je Gewoon terug gaan naar die gasinbouwer, moet hij oplossen, Simpel Zat.
Groeten,Gerben
Groeten,Gerben
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-01-2012 09:55 #1345890
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Weet
Weet nu niet of dat de beste oplossing is. Tis natuurlijk zo dat hij het probleem waarschijnlijk veroorzaakt heeft, maar LPG personen hebben meestal geen verstand van mechanische benzine injectie. Daar iemand aan laten sleutelen zonder dat hij er verstand heeft lijkt me nou niet een garantie op succes.
Zou de klacht in ieder geval wel melden bij LPG inbouwer en even overleggen wat te doen. Dit probleem is recent ook 1 of 2 keer op dit forum geweest. Wellicht kun je dat met de zoekfunctie terugvinden. @Gerben: Heb je onregelmatige shift toets ? Zie wat hoofdletters midden in je zinnen staan.
Zou de klacht in ieder geval wel melden bij LPG inbouwer en even overleggen wat te doen. Dit probleem is recent ook 1 of 2 keer op dit forum geweest. Wellicht kun je dat met de zoekfunctie terugvinden. @Gerben: Heb je onregelmatige shift toets ? Zie wat hoofdletters midden in je zinnen staan.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Moderators: Jerry Stam