Keerring verdeelkap B230FK
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-06-2011 19:40 #1087654
door V700 register
Keerring verdeelkap B230FK is gemaakt door V700 register
Hallo Allemaal,
Het lijkt dat er olielekkage is bij de verdeelkap. Zit hier een keerring o.i.d.?
Zo ja, is deze eenvoudig te vervangen? Welke onderdelen ben ik hiervoor nodig? Dien ik ergens op te letten?
Zo nee, wat kan er aan de hand zijn?
In afwachting van jullie reacties,
Het lijkt dat er olielekkage is bij de verdeelkap. Zit hier een keerring o.i.d.?
Zo ja, is deze eenvoudig te vervangen? Welke onderdelen ben ik hiervoor nodig? Dien ik ergens op te letten?
Zo nee, wat kan er aan de hand zijn?
In afwachting van jullie reacties,
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-06-2011 21:02 #1320564
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic 2 ringen
Henk hier zitten 2 rubber ringen in . kosten ongeveer 3-5 eurp per setje dacht ik, toch iets goedkoper nog zelfs:
<a href=" www.vomd.nl/index.php?main_page=product_...&products_id=553 "> www.vomd.nl/index.php?main_page=product_...&products_id=553
Verdelerkap eraf halen , rotor eraf halen en daarna de verdelerplaar eraf
Zie je vanzelf waar de 2 ringen zitten een kleine op het asje en een grote dichter tegen de verdelerplaat zelf aan
Fred
<a href=" www.vomd.nl/index.php?main_page=product_...&products_id=553 "> www.vomd.nl/index.php?main_page=product_...&products_id=553
Zie je vanzelf waar de 2 ringen zitten een kleine op het asje en een grote dichter tegen de verdelerplaat zelf aan
Fred
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-06-2011 21:08 #1320568
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Passen
En nog een aanvulling, je hoeft je niet bezorgd te maken hoe het er weer op moet. Het past n.l. maar op 1 manier.Fred 740 schreef : Henk hier zitten 2 rubber ringen in . kosten ongeveer 3-5 eurp per setje dacht ik, toch iets goedkoper nog zelfs:
Fred
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-07-2011 12:25 #1322421
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Klaar!
Enorm bedankt voor de reacties.Zonder verrassingen heb ik de keerringen kunnen vervangen.Klus geklaard!
Heb overigens de ringen bij de dealer gehaald; kosten € 2,21.
Heb overigens de ringen bij de dealer gehaald; kosten € 2,21.
Moderators: Jerry Stam