Zeurend geluid & schudden bij lage toeren. (Filmpje)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-05-2011 17:58 #1087086
door V700 register
Zeurend geluid & schudden bij lage toeren. (Filmpje) is gemaakt door V700 register
Zoals in de titel staat heb ik last van een zeurend geluid en schudt het blok flink bij lage toeren. In eerste instantie leek het niet onder de bestuurdersstoel vandaan te komen, maar hier begin ik na het maken van dit filmpje toch wel aan te twijfelen:
<a href="" title="Whining">Zeurend geluid & schudden.
Het schudden viel hier erg mee trouwens.Het komt vooral voor wanneer de toeren zakken als ik met mijn voet op de rem stil sta en de automaat in Drive. Wanneer ik een beetje gas bij geef zijn de trillingen weg en ook het zeurende geluid komt dan niet voor.
Waar moet ik zoeken?
<a href="" title="Whining">Zeurend geluid & schudden.
Het schudden viel hier erg mee trouwens.Het komt vooral voor wanneer de toeren zakken als ik met mijn voet op de rem stil sta en de automaat in Drive. Wanneer ik een beetje gas bij geef zijn de trillingen weg en ook het zeurende geluid komt dan niet voor.
Waar moet ik zoeken?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-05-2011 19:46 #1317078
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Is
Is het niet toevallig je visco-fan die meedraait (ik zag m later in het filmpje meedraaien) ? Dat hij wat in toeren zakt is normaal als je m in D zet.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-05-2011 20:44 #1317085
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Je hoort het buiten helemaal
Je hoort het buiten helemaal niet, eigenlijk alleen binnen de auto..
- Gerben Mol
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-05-2011 23:08 #1317112
door Gerben Mol
Beantwoord door Gerben Mol in topic Automaatbakrubber
Automaatbakrubber? waardoor de automaat in de D met voet op de rem gaat "kantelen" en voor leuke geluiden gaat zorgen?
Een rot tussenaslager?
Genoeg olie in de automaat?
Groeten,Gerben
Een rot tussenaslager?
Genoeg olie in de automaat?
Groeten,Gerben
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-05-2011 09:45 #1317131
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hmm, genoeg olie, zit er ook
Hmm, genoeg olie, zit er ook nog maar kort in.
Waar zit dat automaatbakrubber?
Tussenas, dat ishetzelfde als cardanas toch? Die draait toch niet als de auto stil staat?
Vreemde geluid en kantalenen van het blok als ik bij de motorkap sta is trouwens als ik een beetje gas geef en flink vervormd door mijn telefoon..
Waar zit dat automaatbakrubber?
Tussenas, dat ishetzelfde als cardanas toch? Die draait toch niet als de auto stil staat?
Vreemde geluid en kantalenen van het blok als ik bij de motorkap sta is trouwens als ik een beetje gas geef en flink vervormd door mijn telefoon..
Moderators: Jerry Stam