Ontstekings strobo
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-05-2011 20:35 #1086847
door V700 register
Ontstekings strobo is gemaakt door V700 register
Mijn Volvo 760 waar ik een b230f in heb gezet wil zoals ik al meerder keren heb geschreven op het forum wil nog steeds niet lekker lopen
Nu wil ik het ontstekings tijdstip controleren maar mijn stroboscoop lamp is stuk. Wie heeft er in de omgeving van Purmerend een die ik kan lenen. Ik weet dat je de onsteking niet kan afstellen maar moet weten of hij klopt wand het hokje is er nogsteeds niet uit alvast bedankt
Grt Thom
Nu wil ik het ontstekings tijdstip controleren maar mijn stroboscoop lamp is stuk. Wie heeft er in de omgeving van Purmerend een die ik kan lenen. Ik weet dat je de onsteking niet kan afstellen maar moet weten of hij klopt wand het hokje is er nogsteeds niet uit alvast bedankt
Grt Thom
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-05-2011 20:38 #1315385
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Niet
Niet direct een antwoord op je vraag, maar heb je het stuk kabelboom met het diagnosekastje ook overgezet ? Zo ja, geeft hij ook foutcodes aan ?Heb je de ontstekingscomputer ook overgezet bij inbouw van de B230F ?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-05-2011 20:54 #1315387
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hallo Henk
Dat heb ik
Hallo Henk
Dat heb ik bijden over gezet en helaas geen fout codes
De Ez computer heb ik ook alvervangen en met de documentatie heb ik de signalen doorgemeten die naar de Ez gaan en die komen allen over een. Hij hikt als hij loopt en hij blijft niet goed stationair lopen
Alles algedaan en vervangen
Cisklep
Verdeler rotor
Bobine
Bdp
Lmm
Bougies
Kabels
En injectoren
Brandstofpomp
Drukregelaar
Ecu
En Vast nog wel wat
Dat heb ik bijden over gezet en helaas geen fout codes
De Ez computer heb ik ook alvervangen en met de documentatie heb ik de signalen doorgemeten die naar de Ez gaan en die komen allen over een. Hij hikt als hij loopt en hij blijft niet goed stationair lopen
Alles algedaan en vervangen
Cisklep
Verdeler rotor
Bobine
Bdp
Lmm
Bougies
Kabels
En injectoren
Brandstofpomp
Drukregelaar
Ecu
En Vast nog wel wat
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-05-2011 00:21 #1315430
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Tsja,
Woon en werk niet in de buurt, maar kan wel een keer langsrijden op weg naar huis....
Moderators: Jerry Stam