iets te hoog stationair
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-05-2011 12:23 #1086823
door V700 register
iets te hoog stationair is gemaakt door V700 register
Leden en passanten,
Al enige tijd staat de groene 945 stationair iets te hoog in toeren (rond de 900 ipv 750 dacht ik) niet iets om je echt zorgen om te maken maar het irriteerd me toch. CIS klep eruit gehaald en die zag als nieuw uit maar toch maar een schoonmaakbeurtje gegeven. Gasklephuis ook gelijk meegenomen en dat zag er ook schoon uit. Nog even gezocht met de zoekfunctie wat dit nog meer kan veroorzaken of hoe je dit beter kan afstellen maar schiet niet echt op. Zijn er nog meer manieren om hem iets meer te knijpen naar het vertrouwde gezoem van 750 toeren ? Uw tips en trics worden op prijs gesteld.
Al enige tijd staat de groene 945 stationair iets te hoog in toeren (rond de 900 ipv 750 dacht ik) niet iets om je echt zorgen om te maken maar het irriteerd me toch. CIS klep eruit gehaald en die zag als nieuw uit maar toch maar een schoonmaakbeurtje gegeven. Gasklephuis ook gelijk meegenomen en dat zag er ook schoon uit. Nog even gezocht met de zoekfunctie wat dit nog meer kan veroorzaken of hoe je dit beter kan afstellen maar schiet niet echt op. Zijn er nog meer manieren om hem iets meer te knijpen naar het vertrouwde gezoem van 750 toeren ? Uw tips en trics worden op prijs gesteld.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Gerben Mol
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-05-2011 14:53 #1315216
door Gerben Mol
Beantwoord door Gerben Mol in topic Te laag
Hoi Ries,
900-950 is helemaal correct, 750 toeren is veels te laag.
Dus niets aan veranderen.
Alle redblocks horen rond de 900 toeren te lopen.
Groeten,Gerben
900-950 is helemaal correct, 750 toeren is veels te laag.
Dus niets aan veranderen.
Alle redblocks horen rond de 900 toeren te lopen.
Groeten,Gerben
- Ries van Lomwel
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-05-2011 15:25 #1315219
door Ries van Lomwel
Beantwoord door Ries van Lomwel in topic Laag - hoog
Dus altijd te laag gestaan. Weer wat geleerd ! Nu loopt hij met die BlaBla benzine chip dus gewoon goed. Bedankt Gerben!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-05-2011 17:35 #1315224
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic @Gerben
Je weet toch dat die van mij ook niet origineel draait die draait stationair iets van 650 troeren dat hebben we geprobeert omhoog te krijgen maar is toen niet gelukt, als het blokkie koud is draait ie wel ongeveer 900 toeren.
Tom.
Tom.
Moderators: Jerry Stam