carburateure
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-02-2011 15:37 #1085513
door V700 register
carburateure is gemaakt door V700 register
Onze carburateur is aan vervanging toe.
Maar heeft iemand een idee waar je een goed exemplaar kunt kopen?
Maar heeft iemand een idee waar je een goed exemplaar kunt kopen?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-02-2011 15:48 #1306493
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic welk type
Volgens mij heb je een 230a en 230k motor
Van een 230k heb ik nog een carberateur liggen die volgens de volvo garage nog goed moet zijn
Stuur anders maar even een pb met mailadres, dan stuur ik je foto's
Van een 230k heb ik nog een carberateur liggen die volgens de volvo garage nog goed moet zijn
Stuur anders maar even een pb met mailadres, dan stuur ik je foto's
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-02-2011 17:43 #1306511
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Je
Je zou ook revisie kunnen overwegen. Deze carburateurs zijn nieuw niet meer te krijgen volgens mij. Gebruikte zijn vaak net zo oud/versleten als je huidige.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-02-2011 09:42 #1306650
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ik zou eerlijk gezegd nog
ik zou eerlijk gezegd nog niet weten welk motor type erin zit.Het is nog niet helemaal onze auto, mijn schoonmoeder gaat vandaag naar deze kijken <a href="
link.marktplaats.nl/423782591
">
link.marktplaats.nl/423782591
Haar 745 is ook uit 86 maar waarschijnlijk lang niet zo mooi als deze.Die van haar gaan wij dus overnemen. Er is het laatste jaar ongeveer alles aangedaan.
Maar hij sputtert nogal eens en stottert. Momenteel lijkt het erop dat het alleen nog maar de caberateur kan zijn die het probleem geeft. Bobine e.d zijn ook allemaal vervangen.
Dus een goede revisiecarburateur waar kan ik die vinden?
Haar 745 is ook uit 86 maar waarschijnlijk lang niet zo mooi als deze.Die van haar gaan wij dus overnemen. Er is het laatste jaar ongeveer alles aangedaan.
Maar hij sputtert nogal eens en stottert. Momenteel lijkt het erop dat het alleen nog maar de caberateur kan zijn die het probleem geeft. Bobine e.d zijn ook allemaal vervangen.
Dus een goede revisiecarburateur waar kan ik die vinden?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-02-2011 09:58 #1306652
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ben bij deze gaan kijken,
Ben bij deze gaan kijken, enorme teleurstelling, zag er zowel binnen als buiten niet uit. Het enige mooie aan die auto was de het geluid van de Diesel, maar ik ben niet echt diesel fan bij dit type volvo.
Was beter geweest als hij de foto's wat minder rooskleurig erop had gezet.
Maar kijken kan geen kwaad,
Was beter geweest als hij de foto's wat minder rooskleurig erop had gezet.
Maar kijken kan geen kwaad,
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-02-2011 10:32 #1306656
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dat klinkt niet zo best,
Dat klinkt niet zo best, waar moeten we bij deze auto allemaal op letten?En wat was de km stand van deze auto?
Is het een sterke afrader?
Is het een sterke afrader?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-02-2011 11:29 #1306669
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Voor mij wel, veel scheuren
Voor mij wel, veel scheuren in de lampen (achterlichten) etc, kilometerstand rond de 4.00.000, Diesel liep wel erg mooi. Zijn andere stoelen ingezet. Diesel motor zag er schoon uit maar lekte aan de linkerkant wel iets olie (maar is dat niet standaard).
Denk dat er een andere motor ingezet is of teller aangezien een sticker op luchtfilter bij 2009 iets van 200.000 aangaf (weet niet meer zeker), ik heb er de afgelopen periode meer gezien.
Overigens zag de deurbekleding er ook niet uit, gescheurd bij het handvat open en dicht doen. Maar mischien gaat hij e.a. nog opknappen want hij had nog een verzameling slopers op zijn terein staan.
Denk dat er een andere motor ingezet is of teller aangezien een sticker op luchtfilter bij 2009 iets van 200.000 aangaf (weet niet meer zeker), ik heb er de afgelopen periode meer gezien.
Overigens zag de deurbekleding er ook niet uit, gescheurd bij het handvat open en dicht doen. Maar mischien gaat hij e.a. nog opknappen want hij had nog een verzameling slopers op zijn terein staan.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-02-2011 12:01 #1306673
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Heb hem gebeld, schijnt een
Heb hem gebeld, schijnt een 940 blok ingezet te zijn door vorige eigenaar, dat blok zou 3 ton gedraaid moeten hebben ongeveer.
Wat frapant aan dit verhaal is dat het heel erg sterk (exact) lijkt op een verhaal wat bij een andere 740 td op marktplaats.
Het klinkt wel erg dubieus, ik zo even mee om te kijken.Als hij nog een paar slopers heeft staan kan hij vast wel een set betere deurpanelen mee leveren.
Wat frapant aan dit verhaal is dat het heel erg sterk (exact) lijkt op een verhaal wat bij een andere 740 td op marktplaats.
Het klinkt wel erg dubieus, ik zo even mee om te kijken.Als hij nog een paar slopers heeft staan kan hij vast wel een set betere deurpanelen mee leveren.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-02-2011 12:25 #1306675
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Raar dat wist hij mij niet
Raar dat wist hij mij niet te vertellen ?, hebben we het over de Volvo die klassieke fiats opknapt ?. (AWduijzer)
Bij mij was er alleen de uitleg, historie geheel onbekend !, ik heb met de zoon gesproken.
Hij heeft ook nog een 240 turbo staan
Bij mij was er alleen de uitleg, historie geheel onbekend !, ik heb met de zoon gesproken.
Hij heeft ook nog een 240 turbo staan
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-02-2011 12:52 #1306678
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ja we hebben het over
ja we hebben het over dezelfde.Over een half uurtje een afspraak.
Ik ben heel benieuwd.
Ik ben heel benieuwd.
Moderators: Jerry Stam