**OPGELOST** HELP...Einde 965? Bobine eruit gesprongen incl bougie! Wat nu?
- V700 register
- Nieuw lid
-
De bobine is er uit gesprongen incl bougie (heel met schroefdraad)! Betekent dit het einde van de 965?
Groet Rik
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Kan het zijn dat bij jou de bougie er niet goed in heeft gezeten? Misschien is er niks aan de hand en zat hij er gewoon niet goed in en heeft zich er net als bij mij gewoon uitgewerkt.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Heeft het laatst ook gehad, en ook de schroefdraad in het blok was zelfs beschadigd. Garage heeft het gat uitgeboord en er een nieuwe bus met bougieschroefdraad ingezet, hij rijdt nu weer vrolijk rond...
weet trouwens niet wat het gekost heeft, ze zijn wel enkele uurtjes bezig geweest...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Morgen ga ik voor de zekerheid maar nieuwe bobines en bougies kopen want ik merk dat ik hier erg snel van slag door raak!
Ik ben nog wel benieuwd of er toch nog iets beschadigd kan zijn omdat ik het wel heel bijzonder vind dat ik de bougie er zonder draaien uit kreeg.
Genoeg maar weer voor vandaag, er wacht een biologisch kippetje dat de oven in gaat...
Groet Rik
- V700 register
- Nieuw lid
-
Denk dat bougie er te los in zat.
- V700 register
- Nieuw lid
-

- V700 register
- Nieuw lid
-
Ze hebben bij jou neem ik aan al een tijdje meegedraaid als ze met die stand nog niet vervangen zijn. Denk dat het verstandiger is om met vooral deze zaken voor nieuw te gaan en vrees dat goedkoper dan uit kan draaien op duurkoop. Als reserve is het natuurlijk een prima oplossing.Jan-Geert schreef : ik heb de 5 andere bobines ook nog liggen
Rik
- V700 register
- Nieuw lid
-

- guy horn (GAST)
- Nieuw lid
-
Het is maar een grote koperen spoel. Ik vermoed dat het alleen twee staten heeft, goed of fout. IAW het wordt nniet slechter met de tijd.Vliegende Hollander schreef :
Ze hebben bij jou neem ik aan al een tijdje meegedraaid als ze met die stand nog niet vervangen zijn. Denk dat het verstandiger is om met vooral deze zaken voor nieuw te gaan en vrees dat goedkoper dan uit kan draaien op duurkoop. Als reserve is het natuurlijk een prima oplossing.Jan-Geert schreef : ik heb de 5 andere bobines ook nog liggen
Rik
- V700 register
- Nieuw lid
-
Aangezien dit nummer 3 is die er op rij uit springt binnen (1,5 jaar) verwacht ik dat nr 4 t/m 6 ook gaan komen binnenkort. Ik vermoed dat ze er al 417.000 km's inzitten. Ik ga het risico en de eventuele ellende dan maar vermijden door de rest ook maar te gaan vervangen. Koperen spoel of niet... Ik vermoed dat het zwakke punt het plastic omhulsel is dat toch broos wordt in de loop van de tijd. Bij alle 3 zitten er flinke scheuren in het plastic.guyhorn schreef :
Het is maar een grote koperen spoel. Ik vermoed dat het alleen twee staten heeft, goed of fout. IAW het wordt nniet slechter met de tijd.Vliegende Hollander schreef :
Rik
Rik