Volvo 700/900 op E10 ?
- V700 register
- Nieuw lid
-
volvorider.web-log.nl/volvorider/2011/01...-brandstof-e10-.html
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Daarmee bedoel je de opmerking, te lezen op jouw pagina, dat E10 (beter) niet gebruikt kan worden bij de carburateurmotoren ? Ook die carburateurmotoren na '77 en '86 ?Paul schreef : Dat is nu toch iets genuancheerder gesteld door Volvo.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Sorry voor de off-topic reactie dan, maar LPG en Benzine, dat omslagpunt ligt wel elke dag een kilometer of 100 verder.Inmiddels moet ik per jaar 15.100 kilometer rijden, om een G3 installatie rendabel te krijgen.(Op diesel trouwens ook)henk 940LPT schreef : LPG blijft een goede optie.
Voor G3 was dit 2700 km en G2 6200 km, toe in de auto kocht.
Serieus, ik overweeg die hele installatie eruit te slopen en te laten herkeuren op benzine, die gasprijs gaat echt niet meer noemenswaardig naar beneden, daar geloof ik niks van.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Bas, als ik die link aanklik krijg ik fout 404 <edit: de quote doet het wel - vreemd>Baseman schreef : E10 - waarschuwing
Wat zeiden ze dan? Slangen/afdichtingen?Baseman schreef : Ik heb die vraag me ook eens gesteld, maar durf het na een telefoontje met de dealer niet meer aan
- V700 register
- Nieuw lid
-
Als ik uitga van G3 (bestaande installatie, in bestaande auto) tov benzine dan ligt mijn omslagpunt nog beneden de 5000km hoor. Of ga je uit van de investering in een G3 LPE (in jouw geval) of inbouw van een nieuwe installatie ?Baseman schreef : Sorry voor de off-topic reactie dan, maar LPG en Benzine, dat omslagpunt ligt wel elke dag een kilometer of 100 verder.Inmiddels moet ik per jaar 15.100 kilometer rijden, om een G3 installatie rendabel te krijgen.(Op diesel trouwens ook)
Voor G3 was dit 2700 km en G2 6200 km, toe in de auto kocht.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Correct, rubbers kunnen er niet tegen, lijkt me toch wel vervelend, als je ineens E10 in je linker opbergvakje vind, in plaats van in de tank.Pietjeprecies schreef : Wat zeiden ze dan? Slangen/afdichtingen?
Via welke site of berekening is dat?Kun je me die, om het een beetje on-topic te houden, even PB-en of mailen?Ik kan hem daarna wel bij die infopagina plakken, die we volgens mij hierover hebben.henk 940LPT schreef : Als ik uitga van G3 (bestaande installatie, in bestaande auto) tov benzine dan ligt mijn omslagpunt nog beneden de 5000km hoor.