Zekering 6 en 16, contstant problemen aanjager
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-11-2010 14:49 #1084051
door V700 register
Zekering 6 en 16, contstant problemen aanjager is gemaakt door V700 register
Ik heb vorige week in Nederland een 940 LPT (ofwel I.C.) uit 1997 gekocht en deze naar Spanje gereden, waar ik woon.
Nu slaan zeer regelmatig de stoppen 6 en 16 door van de aanjager. Dit heeft geresulteerd dat ik zonder aanjager en zonder airco naar Andalusie gereden heb. Jan van de Kamp uit Kockengen heeft de blower unit helemaal bladvrij gemaakt en alles schoongezogen en dat heeft een tijdje gewerkt. Nu is t dus weer zover. En zonder aanjager en airco is t ook inSpanje zeer moeilijk rijden met al die regen!!!!
Graag advies.
Bedankt!
Nu slaan zeer regelmatig de stoppen 6 en 16 door van de aanjager. Dit heeft geresulteerd dat ik zonder aanjager en zonder airco naar Andalusie gereden heb. Jan van de Kamp uit Kockengen heeft de blower unit helemaal bladvrij gemaakt en alles schoongezogen en dat heeft een tijdje gewerkt. Nu is t dus weer zover. En zonder aanjager en airco is t ook inSpanje zeer moeilijk rijden met al die regen!!!!
Graag advies.
Bedankt!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Ries van Lomwel
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-11-2010 15:16 #1295814
door Ries van Lomwel
Beantwoord door Ries van Lomwel in topic Ventilator
Wessel, indien je geen ecc (climate control) heb heb je volgens mij niet zoveel dingen die stuk kunnen gaan.
- weerstand (meestal werkt dan de aanjager wel in de hoogste stand)
- schakelaar
- kachelventilator (overleden, koolborstels versleten)
- slechte massa (losse stekker) Gezien je verhaal dat er schoonmaakwerkzaamheden zijn geweest kan het zijn dat iemand per ongeluk aan de plusdraad heeft gezeten en daardoor los ligt)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-12-2010 21:23 #1297157
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Heb 2 7-series waarbij
Heb 2 7-series waarbij zekering 6 helemaal was weggesmolten. Kan te maken hebben met rommel in de zekeringhouder, heb ik mij laten vertellen. Daar zit na 20 jaar vaak allerlei viezigheid in. Vooral als er in gerookt is. Het probleem is nu weg.
Moderators: Jerry Stam