Licht inhouden

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-11-2010 13:23 #1083901 door V700 register
Licht inhouden is gemaakt door V700 register
940LPT en LPi.
Bij normaal optrekken voel je tussen 2500 en 3000 toeren de motor wat licht in houden. Als je fors optrekt heb ik het idee dat dit bij wat hogere toeren gebeurd. Bij constante snelheid voel je niets. Het vreemde is dat je het precies en alleen tussen die toerentallen voelt.
Bougies en kabels zijn vervangen, distributiekap en rotor schoongemaakt, luchtfilter + schuim gecheckt, lambdasonde extra geaard, uitlaatspruitstuk + turbofflens nagetrokken, kleppen onlangs gesteld en computer gereset; allemaal geen resultaat. Benzine of gas maakt overigens geen verschil.
Wat gebeurd er allemaal in het inlaattraject, EGR carterventilatie etc. Wordt dat bij en afgeschakeld?
Rob

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-11-2010 14:28 #1294696 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Injectoren
Injectoren (of eigenlijk de zittingen daarvan) zitten goed vast ? Normaal gesproken zou het inlaattraject lekvrij moeten zijn. Carterventilatie zou geen invloed mogen hebben als alles correct is. Hoe het met EGR zit weet ik niet, volgens mij hebben niet alle LPT's EGR. Die van mij bijvoorbeeld niet, volgens mij heeft het er ook nooit op gezeten.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC